Кваліметрія та управління якістю
Мета навчальної дисципліни – дати майбутнім здобувачам теоретичні основи і практичні рекомендації по визначенню сутності поняття якості і його кількісної оцінки, забезпечуючи вміння аналізувати стан і динаміку об’єкта діяльності з використанням необхідних методів та засобів аналізу
Стандартизація продукції та послуг
Метою навчальної дисципліни є підготовка майбутнього інженера з стандартизації до рішення організаційних, наукових, технічних та правових задач з стандартизації під час розроблення, видання та застосування нормативних документів.
МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО ТА КОНСТРУКЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ-175
Програму
освітньої компоненти «Матеріалознавство та конструкційні матеріали» розроблено
з урахуванням сучасних тенденцій науки і техніки в умовах формування нових
соціально-економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на тенденції
в розвитку, вивченні та аналізі функціонування технічних систем і процесів що в
них відбуваються. З урахуванням цього, особливе методологічне значення
набувають такі питання, як знання
конструкційного складу електротехнічних елементів та матеріалів, які
використовуються для їх побудови. Основними завданнями вивчення дисципліни
«Матеріалознавство та конструкційні матеріали» є оволодіння її науковими
основами та практичними дослідженнями характеристик електронних елементів,
приладів і пристроїв, засвоєння основ будови, застосування елементів
електротехніки і електроніки, її елементної бази, основних вузлів та схем інформаційних і комп’ютерно-інтегрованих
систем. Вивчення дисципліни сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить
використовувати отримані знання і навички у професійній діяльності та/або у
подальшому навчанні.
Філософія
Філософія
Навчальна дисципліна «Філософія» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: соціальна філософія, історія, психології, соціології, соціальна психологія.
Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій: викласти загальні засади філософії, визначити передумові її виникнення, логіку розвитку та основні її розгортання:
сформувати системне уявлення про феномен «філософського знання», зокрема розуміння сутності базових категорій та понять;
розкрити зміст історико-філософського процесу як об’єктивного розвитку філософії; надати цілісне уявлення про особливості змісту та проблематики філософського знання, його основні поняття та категорії;
сформувати навики філософсько-творчого мислення та уявлення;
розвивати вміння знаходити шляхи до вирішення завдань та проблем, ґрунтуючись і ураховуючи філософські та психологічні концептуальні положення;
підвищувати рівень комунікативної компетентності у сфері в контексті соціально-проблемних питань;
сприяти формуванню світоглядних, духовно-моральних цінностей, гуманізації особистості.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Основи філософії та історичні типи філософії.
Змістовий модуль 2. Соціальна філософія.
Вимірювання неелектричних величин
Предметом вивчення навчальної дисципліни є фізичні основи, устрій та принцип роботи електронних пристроїв в засобах інформаційно-вимірювальної техніки
Метрологія
Предметом вивчення навчальної дисципліни є вивчення основ метрології, вивчення поняття фізичної величини, засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), похибки вимірювання, похибки ЗВТ, структури та будови ЗВТ, повірки ЗВТ, калібрування ЗВТ, розрахунки невизначеності ЗВТ та принципів роботи з ЗВТ.
Вступ до спеціальності
Мета вивчення даної дисципліни – ознайомлення студентів з вибраною ними спеціальністю, з програмою навчання, з основними вимогами до професійної підготовки, яким вони повинні відповідати.
Основи визначення фальсифікації товару
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: основні поняття про якість і безпеку товарів,види фальсифікації,та засоби її визначення,основні джерела виникнення неякісних , небезпечних і сфальсифікованих чинників щодо продуктів,товарів та послуг,їх види та характеристики,показники якості та фальсифікації основних груп продуктів,товарів і послуг , методи їх контролю,визначення при лабораторних та експертних випробуваннях,регуляторні заходи держави та основні законодавчі і регуляторні акти у сфері сертифікації та оцінки відповідності.
Експертиза товарів та послуг
Якість продукції має вирішальне значення на конкурентному
ринку товарів. Визначення факторів, що впливають на
конкурентоспроможність товарів, зокрема їх споживчі властивості,
безпечність, відповідність нормативним документам, умовам договорів, за якими вони закуповувалися, є необхідною складовою
функціонування сучасних спеціалістів
,
комерсантів у сфері торгівлі.
Хімія та основи екології
Курс розрахований на подальше освоєння основних закономірностей хімічних процесів, завоєння знань щодо складу таособливостей хімічних речовин та сполук , закономірностей їх будови та властивостей відповідно основної підготовки по вибраному фаху навчання та майбутньої спеціальності.
Типові процеси у виробництві та сфері послуг
Предметом вивчення навчальної дисципліни є принципи та методи побудови технологічних процесів, забезпечення належних умов для працівників, можливість контролю якості та керування окремими технологічними операціями та процесами загалом