Міжнародні корпорації

Міжнародні корпорації

Актуальність. З другої половини XX століття у світі відбуваються соціальні і технологічні зміни, які обумовлюють процес виникнення та розвитку нового типу суспільного устрою. Ключову роль в активізації цих трансформаційних процесів відіграють міжнародні корпорації. В умовах їх панування трансформації піддаються всі елементи системи економічних відносин між людьми у процесі виробництва, розподілу, обміну та споживання благ.

Метою викладання навчальної дисципліни є розширити уявлення майбутніх економістів про теоретичні та методологічні основи аналізу діяльності міжнародних корпорацій як суб’єктів та об’єктів глобальних соціально-економічних і цифрових трансформацій, а також отримати досвід вивчення різноманітних практичних аспектів їхньої діяльності у цифрову епоху

Банківська справа

Банківська справа

Досліджено походження та функції грошей, а також передумови та історія походження банків. Наведено сутність, процес становлення та основні функції банків, а також порядок реєстрації комерційного банку та ліцензування його діяльності. Послідовно викладено матеріал щодо операції банків та підприємств поштового зв’язку з розрахунково-касового обслуговування платіжного безготівкового та готівкового обороту клієнтів. Розглянуто ресурси банку, їх структуру і характеристику. Визначено особливості кредитних операцій банків та підприємств поштового зв’язку, операції з цінними паперами та інші банківські операції та послуги. Наведено методологію визначення ліквідності та платоспроможності підприємства,що надає фінансові послуги. У скороченій формі наведено основи функціонування автоматизованих банківських систем.

        Особливої уваги приділено діяльності підприємств поштового зв’язку на ринку фінансових послуг. Наведено досвід надання фінансових послуг поштовими службами країн світу, а також основні напрямки розвитку підприємств поштового зв’язку України на світовому та національному ринку фінансових послуг.


Оподаткування діяльності підприємства

Оподаткування діяльності підприємства

В ході вивчення дисципліни «Оподаткування діяльності підприємства» вивчаються сучасні теорії оподаткування та основі напрями оподаткування, теоретичні основи визначення економічного змісту податків та принципи їх класифікації, складові податків та методи їх нарахування, сутність податкової політики, податкові доктрини сучасних держав та зв’язок податкової реформи України з податковою політикою держави.

Це у комплексі дозволяє сформувати компетенції, необхідні для виробничої діяльності за фахом. 

Підприємницький ризик

Підприємницький ризик

Метою вивчення дисципліни «Підприємницький ризик» є здобуття знань, необхідних для виконання управлінських функцій щодо прийняття управлінських рішень в умовах ризику та невизначеності; ознайомлення з основними питаннями щодо джерел виникнення економічного ризику; складу та характеристики ризиків, що виникають у різних сферах підприємницької діяльності; суті та основних принципів управління ризиком; методами якісного та кількісного аналізу ризиків в системі бізнес-планування; шляхи та методи запобігання або зниження рівня ризику підприємницьких проектів; засвоєння найбільш типових прийомів моделювання та вимірювання економічного ризику у процесі прийняття рішень, опанування відповідним апаратом (методи, моделі, інформаційне та програмно-методичне комп'ютерне забезпечення) з метою практичного використання в різноманітних проблемах (теоретична економіка та менеджмент, економіка підприємств).

Організація виробництва

Організація виробництва

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Організація виробництва»  є загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку виробничих системи сфери телекомунікацій та інтелектуальних технологій.

  Метою викладання навчальної дисципліни «Організація виробництва» є формування теоретичних знань і навичок з раціональної організації виробництва та використання методів підвищення результативності виробничих систем підприємств сфери телекомунікації  та інформатизації. після вивчення курсу здобувачі вищої освіти повинні: 

знати:

-                    визначення «телекомунікації», «телекомунікаційні мережі», «інформаційні мережі»,      «інтелектуальні      мережі»,      «абонент»,      «користувач»,      «оператор електронних комунікацій»,  «постачальник послуг електронних комунікацій», 

   - властивості  електронних комунікаційних мереж,     структуру  цих мереж;

-            особливості  організації  та    управління   на підприємствах сфери  електронних комунікацій   та  інформатизації,

вміти:

-                    характеризувати  види мереж та властивості мереж, архітектуру мереж, розрізняти операторів  електронних комунікацій від постачальників телекомунікаційних послуг,  абонентів  від  користувачів

- визначати показники ефективності проектів модернізації телекомунікаційних мереж,

- визначати показники ефективності впровадження та застосування CRM-систем в діяльність операторів та постачальників електронних послуг з метою підвищення клієнтооріентованості



Е-комерція та web-дизайн

Е-комерція та web-дизайн

Дисципліна спрямована на оволодіння теоретичними знаннями та практичними навичками у сфері електронного бізнесу, інструментарію електронної комерції на базі глобальної мережі Інтернет, аналізу ефективності електронної комерції та її нормативно-правового забезпечення, ведення бізнесу, маркетингової діяльності та реклами з використанням цифрових  технологій у мережі Інтернет.