Організація роботи відділів реклами та PR
Освітній компонент «Організація роботи відділів реклами та PR» складений відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Спрямованість дисципліни передбачає надання здобувачам вищої освіти необхідних теоретичних знань щодо організації консультаційного процесу, допомоги клієнтові у виборі оптимальної моделі, типу, способів здійснення будь-якого виду комунікації між особами, соціальними групами , між особистістю та групою (організацією), а також особистістю або організацією та суспільством у цілому; на формування практичних навичок, що пов’язані як з власне майбутньою професійною діяльністю консультанта, так і зі специфічними проблемами процесу комунікативної діяльності особистості або організації, на забезпечення компетентностей, які визначені освітньою програмою. |
Мета ОК «Організація роботи відділів реклами та PR»: оволодіння здобувачами теоретичними знаннями щодо місця інформаційно-консультаційної діяльності в системі маркетингових комунікацій; формування у майбутніх фахівців сфери реклами та PR стійкого уявлення про методи роботи консалтингової служби.; набуття здобувачами вміння визначати види консультаційних послуг, фактори впливу на комунікаційний процес, переваги й недоліки певних методів консультування,
формування практичних навичок використання інформаційних технологій в роботі консультанта.Риторика
Освітній компонент «Риторика» складений відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Спрямованість дисципліни передбачає надання здобувачам вищої освіти необхідних теоретичних знань щодо ораторства; формування вмілого промовця, який би володів прийомами красномовства; забезпечення компетентностей, що визначені освітньою програмою. Мета дисципліни «Риторика»: оволодіння здобувачами теоретичними знаннями щодо видів та жанрів красномовства, особливостей вербального та невербального складників публічного виступу, набуття необхідних умінь для його успішної підготовки та реалізації; розглянути етапи ораторської діяльності від задуму промови до її публічного виголошення; формування у майбутніх фахівців у сфері реклами та PR навичок з техніки усного мовлення, підготовлення публічного виступу на певну актуальну тему.
Комунікаційний консалтинг
Навчальна дисципліна «Комунікаційний консалтинг» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Спрямованість дисципліни передбачає надання здобувачам вищої освіти необхідних теоретичних знань щодо організації консультаційного процесу, допомоги клієнтові у виборі оптимальної моделі, типу, способів здійснення будь-якого виду комунікації між особами, соціальними групами , між особистістю та групою (організацією), а також особистістю або організацією та суспільством у цілому; на формування практичних навичок, що пов’язані як з власне майбутньою професійною діяльністю консультанта, так і зі специфічними проблемами процесу комунікативної діяльності особистості або організації, на забезпечення компетентностей, які визначені освітньою програмою. Мета вивчення освітнього компонента «Комунікаційний консалтинг»: оволодіння здобувачами теоретичними знаннями щодо місця інформаційно-консультаційної діяльності в системі маркетингових комунікацій; формування у майбутніх фахівців сфери реклами та PR стійкого уявлення про методи роботи консалтингової служби; набуття здобувачами вміння визначати види консультаційних послуг, фактори впливу на комунікаційний процес, переваги й недоліки певних методів консультування, формування практичних навичок використання інформаційних технологій в роботі консультанта. |
Тренінг командоутворення
Завдання дисципліни:
- опанування закономірностей, принципів роботи в команді; розуміння змісту процесів та технології управління командою;
- набуття практичних навичок обґрунтування та прийняття раціональних управлінських рішень залежно від сформованої проблеми в роботі команди;
- навчання навикам пошуку, збирання, аналізу інформації про ролі в команді, функції та основні канали комунікації;
- вироблення умінь та набуття практичних навичок для взаємодії, лідерства в команді, самостійної і командної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань;
- оцінювання ефективності роботи команди;
- формування та оцінювання соціально- психологічного клімату команди
Загальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Загальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 061-PR та зв’язки з громадськістю.
Обсяг дисципліни, кредити ЄКТС - 6
Мета курсу – допомогти студентам диференціювати різноманітні психологічні явища, навички міжособистісної взаємодії у практику ділового та професійного спілкування
Маркетинг
Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркектинг» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 061-PR та зв’язки з громадськістю.
Обсяг курсу – 4 кредити.
Дисципліна «Маркетинг», крім дослідження категоріального апарату маркетингової теорії, спрямовано на розвиток у здобувачів вищої освіти умінь аналізувати маркетингове середовище фірми та прогнозувати її розвиток; проводити маркетингові дослідження з використанням різних методів; сегментувати ринок споживчих та промислових товарів і вибирати цільовий сегмент; аналізувати асортимент продукції підприємства; вибирати оптимальний канал розподілу; визначати найбільш ефективну комунікативну кампанію на обраному сегменті ринку; вироблення навичок творчого використання знань у різних ситуаційних кейсах.
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістовних модулів:
Змістовний модуль 1. Теоретичні основи маркетингу та аналіз маркетингового макро- та мікросередовища.
Змістовний модуль 2. Комплекс маркетингу (маркетинг-микс), в якому розглядаються маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу та маркетингова політика комунікацій.