Тренінг курс з організації командної роботи
Мета дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти уявлень про теоретичні аспекти лідерства, сутності реалізації лідерських позицій в умовах сучасних підходів до функціонування організації, при цьому, особлива увага приділяється специфіці реалізації технології командоутворення, формування наукових і професійних знань в сфері менеджменту організацій та стилів керівництва, розширення уявлень про лідерство як способу організації та управління.
Завдання дисципліни: знати загальні характеристиками лідерства та особливості його прояву в управлінській діяльності; вміти розбиратися в функціях, стилях і моделях лідерства, способах виявлення лідерських якостей, а також застосовувати отримані знання в практиці управління організацією; формування у здобувачів вищої освіти лідерських якостей; надання інструментів застосування лідерства для подальшого особистісного та професійного розвитку; оволодіння прийомами та техніками створення персонального бренду та формування іміджу лідера; проаналізувати причини конфліктів, які виникають у команді і між командами, методи їх регулювання.Менеджмент інформаційної безпеки
Мета дисципліни: формування у студентів теоретичних знань та практичних вмінь у сфері інформаційної безпеки ефективно організовувати захист інформації, володіти сучасними технологіями, виявлення і оцінка джерел та засобів впливу загроз на об’єкти інформаційної безпеки.
Завдання дисципліни: визначити сутність цілей, задач та функцій інформаційної безпеки підприємства; розглянути особливості організації служби інформаційної безпеки підприємства та менеджменту персоналу у сфері інформаційної безпеки; проаналізувати джерела небезпек та основних загроз інформаційної безпеки підприємства; здійснити розробку стратегії захисту інформації; засвоїти методи оцінки витрат на інформаційну безпеку.Загальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Загальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 073- Менеджмент.
Обсяг дисципліни, кредити ЄКТС - 6
Мета курсу – допомогти студентам диференціювати різноманітні психологічні явища, навички міжособистісної взаємодії у практику ділового та професійного спілкування
Електронна комерція та Web-дизайн
Дисципліна спрямована на оволодіння теоретичними
знаннями, практичними навичками у сфері електронного
бізнесу, інструментарію електронної комерції на базі глобальної мережі
Інтернет, аналізу ефективності електронної комерції та її нормативно-правового
забезпечення, ведення бізнесу, маркетингової діяльності та реклами з
використанням цифрових технологій у
мережі Інтернет.
Маркетинг ІТ-продуктів
«Маркетинг IT-продуктів» — це освітній курс-стажування від IT-компанії спільно з ДУІТЗ.
У межах цієї дисципліни здобувачі отримують знання у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів. Здобувач під час проходження інтерактивного курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» відчує себе частиною ІТ-команди та зануриться в процес створення та просування IT-продуктів.