ВК-3. UI/UX дизайн та розробка користувальницьких інтерфейсів

ВК-3. UI/UX дизайн та розробка користувальницьких інтерфейсів

Курс призначений для вивчення  основних  моделей  та  принципів,  що  використовуються при розробці користувальницьких  інтерфейсів. Включає питання розробки, розвитку, прототипування (в сервісі Figma) та використання інтерактивних інтерфейсів з точки зору користувача, також займається вивченням явищ, що відбуваються в його оточенні та мають вплив на взаємодію користувача з інтерфейсом.

Завданням навчальної дисциплін є  навчити студентів створювати  інтерфейси програмних продуктів, що відповідають критеріям якості КІ, проектуванню їх з урахуванням вимог користувача, правил ергономіки за умови ефективної роботи системи .  Надати основні навички по створенню таких інтерфейсів.

Моделювання та аналіз програмного забезпечення

Моделювання та аналіз програмного забезпечення

Предметом вивчення  навчальної дисципліни є елементи теорії та практики моделювання програмного забезпечення за допомогою методології структурного та об’єктного підходу. В рамках курсу вивчаються таки поширені методології моделювання, як ER, IDEF, DFD, RUP та CASE засоби, які їх реалізують. Ці методології допомагають аналізувати різні аспекти представлення складної програмної системи, що дозволяє проектувати такі системи з мінімальною кількістю помилок.

Теорія інформації і кодування

Теорія інформації і кодування

Дисципліна «Теорія інформації та кодування» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: математика, філософія, теорія електричних кіл та сигналів, технічна електродинаміка. Вивчаються процеси, що мають місце в системах передавання та запам’ятовування інформації електричними сигналами, математичні моделі цих процесів, закономірності передавання інформації електричними сигналами, граничні можливості в системах передавання, що визначають якість та швидкість передавання інформації.

Навчання спрямовано на:

1)   засвоєння здобувачами вищої освіти загальних принципів побудови систем електронних комунікацій;

2)   засвоєння здобувачами вищої освіти принципів ефективного кодування повідомлень в системах електронних комунікацій;

3)   надання здобувачам вищої освіти знань про розмаїття методів модуляції в сучасних системах електронних комунікацій з аналізом їх характеристик стосовно якості передавання повідомлень та існуючих обмежень на характеристики обладнання систем;

4)   засвоєння здобувачами вищої освіти принципів кодування каналів зв’язку в системах електронних комунікацій з аналізом їх характеристик стосовно якості передавання повідомлень та існуючих обмежень на характеристики обладнання систем;

5)    засвоєння здобувачами вищої освіти граничних можливостей систем електронних комунікацій по К. Шеннону.