Розробка програмного забезпечення координатних систем
Метою дисципліни є формування системи знань студентів в області координатних систем на базі яких дипломований фахівець зможе приймати участь у розробці, застосуванні за призначенням і експлуатації таких систем різного функціонального призначення в зацікавлених установах та виробництв усіх форм власності. В дисципліні основний акцент робиться на розумінні фундаментальних концепцій і знанні функціональних складових елементів які лежать в основі інтелектуальних засобів координатних систем.
Соціальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 121-Інженерія програмного забезпечення
Загальний обсяг курсу: 6 кредитів
Мета дисципліни
Засвоєння студентами знань щодо соціально-психологічних феноменів, їх закономірностей та механізмів, для вироблення вмінь застосування знань в професійній діяльності, а також для формування готовності студентів самостійно пізнавати, аналізувати, шукати глибинні взаємозв’язки повсякденних життєвих явищ.
ВК-3. UI/UX дизайн та розробка користувальницьких інтерфейсів
Курс призначений для
вивчення основних моделей
та принципів, що
використовуються при розробці користувальницьких інтерфейсів. Включає питання розробки,
розвитку, прототипування (в сервісі Figma) та використання інтерактивних інтерфейсів з точки зору
користувача, також займається вивченням явищ, що відбуваються в його оточенні
та мають вплив на взаємодію користувача з інтерфейсом.
Завданням навчальної дисциплін є навчити студентів створювати інтерфейси програмних продуктів, що
відповідають критеріям якості КІ, проектуванню їх з урахуванням вимог користувача,
правил ергономіки за умови ефективної роботи системи . Надати основні навички по створенню таких інтерфейсів.
Моделювання та аналіз програмного забезпечення
Предметом вивчення навчальної дисципліни є елементи теорії та практики моделювання програмного забезпечення за допомогою методології структурного та об’єктного підходу. В рамках курсу вивчаються таки поширені методології моделювання, як ER, IDEF, DFD, RUP та CASE засоби, які їх реалізують. Ці методології допомагають аналізувати різні аспекти представлення складної програмної системи, що дозволяє проектувати такі системи з мінімальною кількістю помилок.
Теорія інформації і кодування
Дисципліна «Теорія
інформації та кодування» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету,
знання з таких освітніх і наукових галузей: математика, філософія, теорія
електричних кіл та сигналів, технічна електродинаміка. Вивчаються процеси, що мають місце в системах передавання
та запам’ятовування інформації електричними сигналами, математичні моделі цих
процесів, закономірності передавання інформації електричними сигналами,
граничні можливості в системах передавання, що визначають якість та швидкість
передавання інформації.
Навчання спрямовано на:
1) засвоєння здобувачами вищої освіти загальних принципів побудови систем електронних комунікацій;
2) засвоєння здобувачами вищої освіти принципів ефективного кодування повідомлень в системах електронних комунікацій;
3) надання здобувачам вищої освіти знань про розмаїття методів модуляції в сучасних системах електронних комунікацій з аналізом їх характеристик стосовно якості передавання повідомлень та існуючих обмежень на характеристики обладнання систем;
4) засвоєння здобувачами вищої освіти принципів кодування каналів зв’язку в системах електронних комунікацій з аналізом їх характеристик стосовно якості передавання повідомлень та існуючих обмежень на характеристики обладнання систем;
5) засвоєння здобувачами вищої освіти граничних можливостей систем електронних комунікацій по К. Шеннону.
Філософія
Навчальна дисципліна «Філософія» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: соціальна філософія, історія, психології, соціології, соціальна психологія.
Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій: викласти загальні засади філософії, визначити передумові її виникнення, логіку розвитку та основні її розгортання:
сформувати системне уявлення про феномен «філософського знання», зокрема розуміння сутності базових категорій та понять;
розкрити зміст історико-філософського процесу як об’єктивного розвитку філософії; надати цілісне уявлення про особливості змісту та проблематики філософського знання, його основні поняття та категорії;
сформувати навики філософсько-творчого мислення та уявлення;
розвивати вміння знаходити шляхи до вирішення завдань та проблем, ґрунтуючись і ураховуючи філософські та психологічні концептуальні положення;
підвищувати рівень комунікативної компетентності у сфері в контексті соціально-проблемних питань;
сприяти формуванню світоглядних, духовно-моральних цінностей, гуманізації особистості.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Основи філософії та історичні типи філософії.
Змістовий модуль 2. Соціальна філософія.