Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг спрямован на розвиток ІТ-підприємництва і сфери продуктового ІТ в Україні. Під час навчання здобувачі отримають знання у сфері продуктового ІТ, підприємництва і продакт- менеджменту, а також компетенції для перших кроків у продуктовій ІТ-компанії або запуску власного ІТ-продукту та продуктового ІТ-бізнесу.
Якість програмного забезпечення та тестування
Дисципліна забезпечує засвоєння основних понять та визначень в галузі
тестування, критеріїв вибору тестів, огляд різновидів тестування, аналіз особливостей процесу й технології
індустріального тестування, набуття навичок застосування сучасних інформаційних
технологій для аналізу та тестування інформаційних систем, створення звітної
тестової документації.
Технології інтернету речей
Дисципліна «Технології Інтернету речей» рекомендована для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за вказаними спеціальностями. Заняття проводяться в інтерактивному режимі, в практичній частині використовуються програмні та апаратні засоби Інтернету речей (Raspberry Pi, сенсори, тощо).
Предметом вивчення навчальної дисципліни є технології, програмні та апаратні компоненти інформаційної системи Інтернету речей, зокрема особливості будови, використання та взаємодії різноманітних датчиків, виконавчих пристроїв та елементів живлення; топологія дротових та бездротових персональних мереж, систем та протоколів зв’язкуТЕОРІЯ РИЗИКІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ
Дисципліна
“Теорія ризиків інформаційної безпеки” призначена для формування у майбутніх
фахівців системи спеціальних
знань та сучасного мислення в галузі інформаційної безпеки, наукового підходу
при наданні консультацій та розроблянні пропозицій, здатності надання
практичних рекомендацій щодо прийняття управлінських рішень, а також здатності
до опрацювання проектів нормативно-правових документів на відповідність чинним
міжнародним нормам щодо забезпечення інформаційної безпеки.
Патерни веб-розробки
Дисципліна призначена для вивчення актуальних паттернів веб-дизайну, сучасних веб-технологій та практичного засвоєння методів і засобів створення веб-сайтів і веб-додатків.
Дисципліна надає майбутнім фахівцям теоретичні знання та практичні навички з використання паттернів веб-дизайну та веб-програмування та дозволяє сформувати найважливіші практичні вміння з використанням актуальних підходів до розробки програмних веб-орієнтованих засобів у різних галузях сучасного суспільства.
Основи графічного дизайну
Дисципліна призначена для вивчення основних напрямків графічного дизайну – комплексної і
динамічної галузі, що впливає на багато інших сфер життя, мультимедійному
дизайну, дизайну віртуальних світів, вибору основних розділам векторної,
растрової та фрактальної комп’ютерної
графіки для графічного дизайну , роботи в сучасних графічних редакторах орієнтованих
на створення та опрацювання робіт графічного дизайну.
Нейронні мережи та їх алгоритми
Дисципліна призначена для вивчення основних
знань, принципів нейронних мереж
та прийомів проектування та розробки програмних
реалізацій алгоритмів нейронних мереж.
Мультиплікація у векторі
Дисципліна
«Мультиплікація у векторі» рекомендована для здобувачів першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти за всіма спеціальностями. Заняття
проводяться в інтерактивному режимі із застосуваннями сучасних методів, зокрема
з застосуванням векторної графіки.
Імітаційне моделювання об'єктів
Мета дисципліни - оволодіння студентами основними принципами побудови імітаційних моделей для вивчення закономірності випадкових явищ, та їх практичного використання для вирішення задач, що виникають у виробничих системах
Алгоритми рекомендаційних систем
Дисципліна
призначена для вивчення рекомендаційних систем, які збирають дані про
користувача та виводять для нього персональні рекомендації, ґрунтуючись на його
перевагах; вона надає найважливіші відомості про рекомендаційні
системи – починаючи від загального огляду та опису ключових алгоритмів до
розгляду тонких нюансів роботи, завдяки яким система з максимальною точністю
враховує інтереси користувача. Також розглядаються методи оцінки
рекомендаційної системи та можливості поєднання різних рекомендацій.
Інтелектуальний аналіз даних
Мета навчальної дисципліни – вивчення основ інтелектуального аналізу
даних та машинного навчання, передбачає застосування сучасних інструментальних
засобів аналізу даних для маніпуляції даними, вирішення задач класифікації, кластерізації регресії, зміни
розмірності в реальному часі, при вирішенні задач практичного характеру.
Скриптові мови програмування
Мета навчальної дисципліни – вивчення скриптової мови JavaScript, як
одного з ключових компонентів програмного забезпечення, яке виконується на
стороні користувача. Цей компонент покликаний підвищити ступень інтерактивності
взаємодії з користувачем оскільки JavaScript здатен відстежувати дії користувача та
реагувати на них у спосіб визначений розробником.
Теорія інформації і кодування
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Дисципліна «Теорія інформації та кодування» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: математика, філософія, теорія електричних кіл та сигналів, технічна електродинаміка. Вивчаються процеси, що мають місце в системах передавання та запам’ятовування інформації електричними сигналами, математичні моделі цих процесів, закономірності передавання інформації електричними сигналами, граничні можливості в системах передавання, що визначають якість та швидкість передавання інформації.
Навчання спрямовано на:
1) засвоєння здобувачами вищої освіти загальних принципів побудови систем електронних комунікацій;
2) засвоєння здобувачами вищої освіти принципів ефективного кодування повідомлень в системах електронних комунікацій;
3) надання здобувачам вищої освіти знань про розмаїття методів модуляції в сучасних системах електронних комунікацій з аналізом їх характеристик стосовно якості передавання повідомлень та існуючих обмежень на характеристики обладнання систем;
4) засвоєння здобувачами вищої освіти принципів кодування каналів зв’язку в системах електронних комунікацій з аналізом їх характеристик стосовно якості передавання повідомлень та існуючих обмежень на характеристики обладнання систем;
засвоєння здобувачами вищої освіти граничних можливостей систем електронних комунікацій по К. Шеннону.Економіка та бізнес (КН)
Мета навчання: здобуття майбутніми фахівцями у галузі інформаційних
технологій ґрунтовних економічних знань, формування у них логіки економічного
мислення і економічної культури, навчання їх базовим методам пізнання і аналізу
економічних процесів та явищ; сприяння розвитку компетенцій приймати
обґрунтовані рішення з приводу економічних проблем, пов’язаних з їх майбутньою
практичною діяльністю; розкриття здібностей самостійного відстеження тенденцій
розвитку економіки, аналізу інформаційних потоків та розуміння природи змін у
діловому середовищі, зокрема у сфері інформаційних та комунікаційних
технологій; вивчення досвіду провідних компаній світу, особливостей і тенденцій
розвитку бізнесу у цифрову епоху.