Системне програмування С і С++
Навчальна дисципліна
«Системне програмування на С і С++» має на меті
сформувати у студентів навички розробки, налагодження і тестування системного
програмного забезпечення для POSIX
сумісних (сертифікованих) операційних систем з використанням мови програмування С (С++), в
тому числі на рівні ядра ОС Linux. А також розглядаються питання розробки
прикладного програмного забезпечення, створення на базі бібліотек QT графічних
інтерфейсів, файлів, баз даних і мережевих застосувань.
Агентне моделювання систем
Програма вивчення навчальної дисципліни «Агентне моделювання систем» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 123-Комп'ютерна інженерія.
Обсяг курсу «Агентне моделювання систем» – 4 кредити.
Мета навчальної дисципліни – формування
у студентів цілісної системи знань про агентні технології та мультиагентні
системи, а також навчання студентів актуальним підходам до проектування
програмного забезпечення інтелектуальних мультиагентних систем, загальним
прийомам і методам вирішення задач імітаційного (агентного) моделювання з
аналізу поведінки децентралізованих агентів, і основним принципам реалізації
обчислювального та модельного експериментів в реальній системі з урахуванням
поведінки її окремих активних об’єктів і їх взаємодії.
Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій:
- сформувати системне уявлення про основні теорії мультиагентних систем, поняття агентів, ознайомлення з основними характеристиками агенто-орієнтованих програм; знання методології та засобів, в тому числі, пошукових систем професійно-орієнтованої інформації;
- розвивати вміння використання методів та засобів побудови мультиагентних систем, вивчення концепції сервіс-орієнтованої архітектури (СОА);
- розвивати вміння застосовувати сучасні інформаційно-комунікаційні технології моделювання, інтерпретації та аналізу результатів експериментів з комп’ютерної інженерії.
Філософія
Філософія
Навчальна дисципліна «Філософія» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: соціальна філософія, історія, психології, соціології, соціальна психологія.
Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій: викласти загальні засади філософії, визначити передумові її виникнення, логіку розвитку та основні її розгортання:
сформувати системне уявлення про феномен «філософського знання», зокрема розуміння сутності базових категорій та понять;
розкрити зміст історико-філософського процесу як об’єктивного розвитку філософії; надати цілісне уявлення про особливості змісту та проблематики філософського знання, його основні поняття та категорії;
сформувати навики філософсько-творчого мислення та уявлення;
розвивати вміння знаходити шляхи до вирішення завдань та проблем, ґрунтуючись і ураховуючи філософські та психологічні концептуальні положення;
підвищувати рівень комунікативної компетентності у сфері в контексті соціально-проблемних питань;
сприяти формуванню світоглядних, духовно-моральних цінностей, гуманізації особистості.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Основи філософії та історичні типи філософії.
Змістовий модуль 2. Соціальна філософія.