
Напрямні системи оптичного зв'язку, формування каналів витоку інформації з ВОЛЗ
Дисципліна «Напрямні системи оптичного зв’язку, формування каналів витоку інформації із ВОЛЗ» має за необхідне надати можливість здобувачам освіти оволодіти сучасними знаннями, вміннями, освоїти практичні навички в галузі електронних комунікацій та передачі інформації за допомогою оптичних сигналів, теорії розповсюдження електромагнітної енергії по напрямним системам оптичного зв’язку, принципів побудови оптичної транспортної електронної комунікаційної мережі зв’язку та абонентської мережі, сучасним оптичним технологіям передавання інформації (спектрального, оптичного часового та поляризаційного мультиплексування), способам формування та реєстрації каналів витоку інформації із ВОЛЗ та засобів захисту від несанкціонованого доступу.
Після вивчення дисципліни здобувачі отримають навики визначати типи оптичних волокон (ОВ) та типи конструкції і марки оптичних кабелів (ОК) за їх зразками, проводити виміри оптичних параметрів волокна та кабелю, виконувати розрахунки параметрів передавання оптичних волокон та кабелів ліній зв’язку, давати оцінку їх відповідності міжнародним нормам згідно Рекомендацій МСЕ, визначати оптичні параметри та параметри передавання ОВ, передбачати причини виникнення витоку інформації із ВОЛЗ, локалізацію цих місць несанкціонованого доступу та моніторинг лінійного тракту ВОЛЗ в цілому.
Забезпечення кібербезпеки у Збройних Силах України
Мета: є формування у студентів системи понять, певної сукупності знань та умінь щодо отримання освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 125 «Кібербезпека» та ознайомлення зі своєю майбутньою спеціальністю.
Завдання: вивчення теоретичних основ для формування знань, необхідних майбутнім фахівцям в галузі військової кібербезпеки, щодо механізмів управління безпекою процесів взаємодії користувачів з системами і ресурсами та застосування завадозахищених систем радіозв’язку у ЗСУ
Дискретна математика
Мета навчальної дисципліни – оволодіння студентами фундаментальними поняттями дискретної математики, її основними властивостями та практичними навичками використання деяких найбільш традиційних її основних розділів.
Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій:
– розвиток практичних здібностей студентів по використанню мови дискретної математики, побудові моделей дискретної математики, виконанню математичних перетворень під час розв'язання задач дискретної математики.
–засвоєння основних методів дискретої математики та їх застосування виробити навички практичного використання апарату дискретної математики, необхідного під час розв'язання та аналізу професійних задач.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати: базові поняття з галузі теорії множин, булевих функцій, комбінаторики;
вміти: демонструвати практичні навички в побудові математичних доведень і виконанні математичних перетворень; пояснювати значення складних формулювань за допомогою математичної символіки; проводити комбінаторні обрахунки.

Побудова команди та робота в групі
Дисципліна «Побудова команди та робота в групі спрямована на:
1)опанування закономірностей, принципів роботи в команді; розуміння змісту процесів та технології управління командою;
2)набуття практичних навичок обґрунтування та прийняття раціональних управлінських рішень залежно від сформованої проблеми в роботі команди;
3)навчання навикам пошуку, збирання, аналізу інформації про ролі в команді, функції та основні канали комунікації;
4)вироблення умінь та набуття практичних навичок для взаємодії, лідерства в команді, самостійної і командної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань;
5)оцінювання ефективності роботи команди;
6) формування та оцінювання соціально- психологічного клімату команди