
Іноземна мова (англійська) Бакалаврат 053
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.
Соціальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Загальний обсяг курсу: 6 кредитів
Мета дисципліни
Засвоєння студентами знань щодо соціально-психологічних феноменів, їх закономірностей та механізмів, для вироблення вмінь застосування знань в професійній діяльності, а також для формування готовності студентів самостійно пізнавати, аналізувати, шукати глибинні взаємозв’язки повсякденних життєвих явищ.

Філософія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Філософія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Загальний обсяг курсу: 4 кредитів
Мета дисципліни
Формування
у здобувачів сучасного мислення та спеціальних знань у просторі філософського світогляду та світорозуміння; набуття умінь та формування
методологічних компетенцій, необхідних для практичного застосування набутих
знань, для практичного відношення до майбутньої діяльності

Психофізіологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Психофізіологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Мета дисципліни
- закладання фундаменту психологічних знань через ознайомлення із найзагальнішими поняттями, проблемами, закономірностями та розвитком уявлень про фізіологічні механізми психічної діяльності та поведінки людини;
- формування
умінь використовувати теоретичні та практичні знання при аналізі психологічних даних
і науково-дослідній роботі.
Загальний
обсяг дисципліни: 5
кредитів /150 год. ЄКТС

Психосоматика
Програма вивчення навчальної дисципліни «Психосоматика» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Загальний
обсяг дисципліни: 6 кредити
/180 год. ЄКТС.
Мета дисципліни
підготовка фахівця до професійної діяльності в галузі психології; вивчення феноменів психосоматичної норми і формування симптомів при психосоматичних розладах; засвоєння студентами найважливіших проблем теорії, методології психосоматичної психології; засвоєння студентами основних положень і методів психосоматикі; оволодіння певними сучасними знаннями і вміннями в області психосоматики.
Сучасні ІКТ-засоби в психології
Програма вивчення навчальної дисципліни «Сучасні ІКТ-засоби в психології» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Обсяг курсу «Сучасні ІКТ-засоби в психології» – 4 кредити.
Мета навчальної дисципліни – формування
теоретичних знань та практичних навичок щодо використання сучасних
інформаційно-комунікаційних технологій та автоматизованих інформаційних систем
в практичній та науково-дослідницькій діяльності психологів.
Дисципліна «Сучасні
ІКТ-засоби в психології» розкриває основні теоретичні та практичні засади
засобів ІКТ у діяльності психологів, які займаються науковими дослідженнями;
формує загальне бачення системи
практичних навичок щодо основ використання інформаційно-комунікаційних
технологій структурування службових даних, інформаційно-пошукових систем, основ
комплексної обробки інформації з використанням глобальних та локальних
комп’ютерних мереж; розроблення електронних систем тестування та анкетування,
користування електронними бібліотеками психологічного спрямування та базами
нормативних документів, засобами статистичної обробки та аналізу даних
психологічних досліджень; вміння ефективно працювати з електронними документами.

Загальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Загальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Загальний обсяг курсу: 6 кредитів
Мтеа курсу: - допомогти студентам диференціювати різноманітні психологічні явища, навички міжособистісної взаємодії у практику ділового та професійного спілкування.

Практична психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Практична психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Обсяг курсу «Практична психологія» – 6
кредитів. Предметом вивчення курсу є
основи організації роботи практичного психолога, формування знань щодо
основного змісту різних видів психологічної практики, критеріїв її ефективності
та специфіки.
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, психофізіологія,
психодіагностика, вікова психологія.
Програма навчальної дисципліни складається з таких
змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Психологічні основи професійної діяльності психолога.
Змістовий модуль 2. Психодіагностика як основа практичної діяльності психолога.
Змістовий модуль 3. Психологічне консультування у професійній діяльності психолога.
Змістовий модуль 4. Психокорекція як напрямок діяльності практичного психолога.

Основи психолого-педагогічних досліджень
Програма вивчення навчальної дисципліни «Основи психолого-педагогічних досліджень» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Обсяг курсу «Основи психолого-педагогічних досліджень» – 4 кредити. Предметом вивчення курсу є методика психолого-педагогічних досліджень у майбутній професійній діяльності психологів.
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, практикум із загальної психології, педагогічна психологія, вікова психологія.
Програма навчальної дисципліни складається з таких
змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Організація та структура психолого-педагогічних досліджень.
Змістовий модуль 2. Методика проведення психолого-педагогічних досліджень.

Маркетинг
Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркектинг» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія.
Обсяг курсу – 4 кредити.
Дисципліна «Маркетинг», крім дослідження категоріального апарату маркетингової теорії, спрямовано на розвиток у здобувачів вищої освіти умінь аналізувати маркетингове середовище фірми та прогнозувати її розвиток; проводити маркетингові дослідження з використанням різних методів; сегментувати ринок споживчих та промислових товарів і вибирати цільовий сегмент; аналізувати асортимент продукції підприємства; вибирати оптимальний канал розподілу; визначати найбільш ефективну комунікативну кампанію на обраному сегменті ринку; вироблення навичок творчого використання знань у різних ситуаційних кейсах.
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістовних модулів:
Змістовний модуль 1. Теоретичні основи маркетингу та аналіз маркетингового макро- та мікросередовища.
Змістовний модуль 2. Комплекс маркетингу (маркетинг-микс), в якому розглядаються маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу та маркетингова політика комунікацій.

ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ
Предметом навчальної дисципліни є професійна діяльність психолога (психолога-науковця, практичного психолога, викладача психології). При вивченні даної дисципліни розглядається психологія як галузь психологічної науки та як спеціальність. Студенти знайомляться з основними напрямками та методами роботи практичного психолога і психолога-науковця. Особлива увага приділяється системі психологічної служби в різних сферах діяльності. Розглядається професіограма практичного психолога та психолога-науковця, робоче місце психолога-практика, етичні принципи професійної діяльності психолога, особливості професійного зростання та самовдосконалення психолога.

Конфліктологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Конфліктологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Обсяг курсу «Конфліктологія» – 5 кредитів. Предметом вивчення курсу є конфлікт як соціальне явище, закономірності та механізми його виникнення та способи управління ним.
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, менеджмент, практикум із загальної психології, вікова психологія.
Програма навчальної дисципліни складається з таких
змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Конфлікт як явище індивідуального та соціального життя.
Змістовий модуль 2. Управління конфліктами.

Практикум із загальної психології
Програма вивчення навчальної дисципліни «Практикум із загальної психології» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Обсяг курсу «Практикум із загальної психології» – 6 кредитів. Предметом вивчення курсу є, насамперед, людина, сутність ії «Я» у цілому та психіка людини як першооснова її діяльності, поведінки та адаптації у соціальному просторі зокрема.
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, педагогічна психологія, вікова психологія.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Дослідження пізнавальної сфери людини.
Змістовий модуль 2. Вищі пізнавальні процеси та процеси цілеутворення.
Змістовий модуль 3. Дослідження емоційно-вольової сфери особистості.
Змістовий модуль 4. Дослідження особистості.

Психологічні аспекти поведінки споживачів
Програма вивчення навчальної дисципліни «Психологічні аспекти поведінки споживачів» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 053-Психологія
Дисципліна покликана сприяти опануванню основних теорій споживчих мотивацій, особливостей поведінки споживача на ринку, розумінню психотипів споживачів і найефективніших методів взаємодії з ними.
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, маркетинг.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Поведінка споживача в умовах економічного обміну та сучасних культурних реалій.
Змістовий модуль 2. Психологічні чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживача.