Іноземна мова (англійська) Бакалаврат 061
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.Івент-маркетинг
Програма вивчення навчальної дисципліни «Івент-маркектинг» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 061-Журналістика.
Обсяг курсу – 5 кредити.
Міждисциплінарні зв’язки: маркетинг, цифровий маркетинг, цифрові технології у рекламі та PR, інформаційні та комунікаційні технології, е-комерція та Web-дизайн, соціологічні методи дослідження в рекламі та PR, брендінг,
Мета навчальної дисципліни: опанування студентами системи базових знань у сфері івент-маркетингу; ознайомлення із принципами, інструментами та завданнями івент-маркетингу, які використовуються при плануванні та організації івент-проектів, просуванні подій та національних брендів товарів і послуг на ринку у сучасних реаліях.
Дисципліна «Івент-маркетинг» спрямовано на оволодіння теорією та сучасними тенденціями у сфері подієвого маркетингу; вироблення уявлення про основні інструменти івент-маркетингу та застосовування їх у реальному середовищі.
Теорія і методика журналістської творчості
Дослідження змісту дисципліни «Теорія і методика журналістської творчості» є формування у студентів необхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх фахівців; виховання у спеціалістів культурного мислення як елемента культури. Дисципліна «Теорія і методика журналістської творчості» забезпечує формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів та спеціальних знань у творчості журналіста, планування та організації його діяльності, контролювання її результатів. Важливим є набуття уявлення про природу журналістської творчості, головних її складових; методи збору інформації в сучасній журналістиці; суть та методику написання інформаційних жанрів; оволодіння знаннями, необхідними для подачі інформації
Право в галузі реклами та PR
Дисципліна «Право в галузі реклами та PR» передбачає формування у здобувачів вищої освіти необхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх фахівців; виховання у спеціалістів правознавчого мислення як елемента культури. Дисципліна «Право в галузі реклами та PR» забезпечує формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів та спеціальних знань про правові норми журналістської діяльності. Поєднання теоретичної і практичної складових формує уявлення про правові стандарти професії журналіста, можливості побудови своєї майбутньої діяльності з урахуванням цього.
Сучасні технології цифрового сторителінгу та інфографіки
Дисципліна «Сучасні технології цифрового сторителінгу та інфографіки» передбачає формування у здобувачів необхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх фахівців; виховання у майбутніх спеціалістівдискурсивного мислення як елемента культури; забезпечує формування у здобувачів сучасної системи поглядів та спеціальних знань щодо планування та організації діяльності, контролювання її результатів. Важливим є набуття уявлення про природу сучасних технологій цифрового сторителінгу та інфографіки; уявлень та навичок щодо ключових засобів створення сучасного мультимедійного контенту, використовуючи новітні пристрої, програмне забезпечення та підходи до їх використання на практиці; оволодіння знаннями, необхідними для надання мас-медійної інформації.
Вітчизняна та зарубіжна журналістика: історія, теорія, сучасна практика
Дисципліна «Вітчизняна та зарубіжна журналістика: історія, теорія, сучасна практика» передбачаєформування у здобувачів необхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх журналістів; виховання культури мислення як елемента культури. Курс забезпечує формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів та спеціальних знань щодо зарубіжної журналістики, планування та організації рекламної та PR-діяльності, контролювання її результатів. Важливим є набуття уявлення про природу вітчизняної та зарубіжної журналістики, принципи реалізації та функції; ознайомлення з теоретичними засадами діяльності вітчизняних та зарубіжних журналістів; оволодіння знаннями про країни світу та їхні ЗМІ для подачі інформації
Реклама та PR в інтернеті
Дослідження змісту дисципліни «Реклама та PR в інтернеті» є формування у студентів необхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх фахівців; виховання у спеціалістів культурного мислення як елемента культури. Дисципліна «Реклама та PR в інтернеті» забезпечує формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів та спеціальних знань у журналіста, планування та організації його діяльності, контролювання її результатів. Важливим є набуття уявлення про рекламу та PR в інтернеті; уявнень та навичок; щодо ключових засобів створення рекламного контенту в інтернеті; оволодіння знаннями, необхідними для подачі інформації
Правові та етичні норми журналістської діяльності
Зміст дисципліни «Правові та етичні норми журналістської діяльності» спрямований наформування у здобувачів необхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх фахівців; виховання у спеціалістів культури мислення як елемента культури. Дисципліна «Правові та етичні норми журналістської діяльності» забезпечує формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів та спеціальних знань про правові та етичні норми журналістики. Поєднання теоретичної і практичної складової формує знання правових та етичних стандартів професії журналіста, можливості побудови своєї майбутньої діяльності з урахуванням цього.
Конституційне право України
Завданням курсу є надання студентам знань конституційного законодавства, встановлених Конституцією України засад конституційного ладу, механізму здійснення влади, змісту та обсягу прав і свобод людини і громадянина.
Креативні технології в рекламі
ОК «Креативні технології в рекламі» розроблений відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Спрямованість дисципліни передбачає надання здобувачам необхідних навичок креативного мислення, організації творчої діяльності фахівців з реклами, а також підготовку здобувачів до реалій роботи фахівців з реклами в умовах розвитку сучасного ринку. Навчальний курс зорієнтований на забезпечення компетентностей, що визначені освітньою програмою: знання сутності та базових принципів креативної реклами, знання особливостей поведінкових чинників цільової аудиторії та вміння враховувати їх у розробці рекламних матеріалів; знання специфіки створення креативної реклами для різних рекламних носіїв; вміння аналізувати ринкову інформацію та формувати ефективну стратегію реклами; вміння виділяти цільову аудиторію та правильно обирати ефективні інструменти під кожний сегмент; вміння використовувати різні підходи до створення брифу та рекламної концепції; здатність генерувати креативні ідеї та пропонувати заходи щодо покращення рекламної стратегії організації. Мета – розвиток креативного мислення здобувачів, сприяння оволодінню креативними технологіями розробки рекламного продукту, вироблення вмінь і навичок із здійснення рекламних досліджень. Навчальна дисципліна скерована на формування у майбутніх фахівців рекламної сфери поглибленого знання щодо феномену реклами в сучасному світі, який полягає в тому, що вона без перебільшення є світовою, глобальною комунікацією, створюється за допомогою найновітніших технічних засобів і ефективних креативних технологій; засвоєння здобувачами теоретичних положень формування рекламного креативу та набуття умінь самостійної розробки рекламних ідей, їх втілення у практику шляхом поєднання стандартних та креативних підходів до вирішення завдань у контексті майбутнього фаху; формування аналітичного ставлення до нових рекламних технології; вироблення у здобувачів лінгвостилістичного розуміння рекламних текстів. |
Копірайтинг
ОК «Копірайтинг» розроблений відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Зростаюча конкуренція серед виробників актуалізує проблему використання рекламних технологій для успішного продажу продукту, що створюється. Однією з ефективних технологій, що дозволяють вирішувати зазначену проблему, є копірайтинг як мистецтво створення рекламних текстів, затребуваний у фахівців як гуманітарних, так і технічних спеціальностей. Навчальною дисципліною передбачено оволодіння здобувачами спеціальними знаннями з написання та стилістичного оформлення рекламних та ПР-текстів, набуття здатності правильно й ефективно застосовувати їх у процесі осмислення особливостей рекламної та ПР-діяльності та модифікувати при створенні різних форм та видів сучасного рекламного та ПР-продукту. Відповідно, завданнями курсу є сприяння розумінню й засвоєнню здобувачами основних вимог щодо підготовки та створення рекламних і ПР-текстів, набуття знань про особливості вербального впливу на цільову аудиторію, форми та способи творення ефективного рекламного тексту. Навчальна дисципліна скерована на оволодіння навичками цілісного підходу до проблеми ефективного просування створеного медійного продукту на основі аналізу й критичного осмислення значення та можливостей рекламних та ПР-текстів; на формування здатності інтерпретувати цінність вимовленого й написаного слова, поєднувати вербальний та візуальний контенти, що є способом впливу на споживача, створювати й оцінювати власні рекламні матеріали щодо ефективного контентного наповнення, враховуючи необхідність дотримання лексико-стилістичних та орфографічних норм. |
Аналітико-синтетична обробка текстової інформації
Навчальна дисципліна «Аналітико-синтетична обробка текстової інформації» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Значення курсу зумовлено роллю аналітико-синтетичної обробки текстової інформації в діяльності структур, що забезпечують різноманітні інформаційні послуги: ЗМІ, рекламні та ПР-агенції, маркетингові, консалтингові організації, інформаційно-аналітичні відділи підприємств та установ різної форми власності. Курс лекцій з даної дисципліни покликаний в стислій формі дати здобувачам необхідні теоретичні знання щодо процесів семантичної обробки першоджерел, документної інформації, зокрема: процесу та методики бібліографічного опрацювання джерел інформації, індексування, анотування та їх реферування залежно від характеру інформації, що міститься у тексті документа й мети створення на цій основі інформаційного продукту. Навчальною дисципліною передбачено оволодіння здобувачами спеціальними знаннями щодо методів відбору і надання інформації в процесі рекламної та ПР-діяльності, що великою мірою залежить від ерудиції та психофізіологічних особливостей спеціаліста інформаційної сфери діяльності; щодо різних підходів до відбору інформації з первинних документів, а також надання відібраної інформації (інформаційний синтез) з метою зменшення суб’єктивізму при підготовці інформаційних продуктів як документованої інформації, створеної і призначеної для задоволення інфопотреб користувачів, і що, водночас, є результатом і засобом аналітико-синтетичної діяльності. |
Практична стилістика
Навчальна дисципліна «Практична стилістика» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Навчальний курс зорієнтований на систематизацію знань та формування необхідних мовленнєвих умінь і навичок здобувачів, що опановують професію журналіста, прагнуть стати фахівцем у сфері реклами та зв’язків з громадськістю. Предметом вивчення є стилістична диференціація мови, характеристика її функціональних стилів. Прикладний характер дисципліни визначає практичне вдосконалення писемного й усного мовлення, необхідність вибору мовцем найдоцільніших форм спілкування в різних суспільних сферах на основі мовних норм. Значення курсу зумовлено його завданнями: сформувати навички конструювання стилістично довершених текстів; розвинути у майбутніх журналістів, фахівців сфери реклами та зв’язків з громадськістю комунікативні компетенції, потрібні у професійному спілкуванні; сприяти піднесенню культури фахового мовлення. Курс лекцій з даної дисципліни покликаний в стислій формі подати основні поняття у призмі онтологічної природи мови, розширити межі використання сучасної української літературної мови, в усіх її функціональних різновидах; сприяти оволодінню стилістикою української мови як цілісною системою щодо її практичного функціонування в ЗМІ; виробити в майбутніх журналістів вміння визначати й оцінювати жанрово-стильові особливості різних текстів; сформувати у здобувачів вміння та навички доречно й правильно використовувати стилістичні можливості, засоби виразності мови в її функціональних різновидах; виробити у майбутніх фахівців вміння визначати й оцінювати жанрово-стильові особливості різних текстів. |
Теорія сприймання та розуміння тексту і твору
Навчальна дисципліна «Теорія сприймання та розуміння тексту і твору» складена відповідно до освітньо-професійної програми «Реклама та зв’язки з громадськістю» підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня спеціальності 061 Журналістика галузі знань 06 «Журналістика». Дисципліна передбачає надання здобувачам теоретичних знань щодо особливості розуміння текстів як виявів авторських модальностей, зокрема, текстів мас-медіа, специфіки їх сприйняття різною аудиторією. Дисципліна покликана розширити знання здобувачів про принципи побудови, особливості створення та специфіку функціювання, сприймання та розуміння журналістських текстів; формувати практичні навички правильної побудови публіцистичного твору, вміло використовувати архітектонічні, мовні та екстралінгвальні засоби для максимального впливу на реципієнтів; допомогти опанувати методи і прийоми художньо-публіцистичної творчості та принципи аналізу текстів і творів; сформувати у майбутніх фахівців рекламно-комунікаційної сфери уміння застосовувати набуті знання у практичній діяльності під час написання журналістських матеріалів різних жанрів, рекламних і презентаційних творів з урахуванням тематичного, композиційного, емоційно-експресивного складників. Метою дисципліни є засвоєння здобувачами загальної логіки і закономірностей функціювання твору як мультимодальної інформативної одиниці у сфері фахової діяльності; розширення й узагальнення знань про твір як феномен соціальної свідомості та продукт мовної діяльності фахівця інфосфери; осмислення жанрової природи, загальних механізмів творення журналістських, рекламних і ПР-текстів, специфіки їх сприйняття та розуміння різною аудиторією; вироблення вміння ефективно застосовувати набуті знання у професійній діяльності, доречно використовувати варіативні структурні засоби і терміни, що стосуються цього ОК. |
Соціальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 061-Журналістика
Загальний обсяг курсу: 6 кредитів
Мета дисципліни
Засвоєння студентами знань щодо соціально-психологічних феноменів, їх закономірностей та механізмів, для вироблення вмінь застосування знань в професійній діяльності, а також для формування готовності студентів самостійно пізнавати, аналізувати, шукати глибинні взаємозв’язки повсякденних життєвих явищ.
Брендінг
Бре́ндинг— це діяльність зі створення тривалої прихильності до товару на основі спільного впливу на споживача рекламних повідомлень, товарної марки, пакування, матеріалів для стимулювання збуту та інших елементів комунікації, об'єднаних певною ідеєю та фірмовим оформленням, які виокремлюють товар серед конкурентів і створюють його образ. Брендінг об'єднує творчі зусилля рекламодавця, рекламної агенції, торгових фірм та посередників у широкомасштабному впливові на свідомість споживача бренд-іміджу — персоніфікованого позитивного образу торговельної марки на основі науково обґрунтованих висновків маркетингових досліджень.
Брендинг допомагає:
— підтримувати запланований обсяг продажу на конкретному ринку і реалізовувати на ньому довгострокову програму зі створення та закріплення у свідомості споживачів образу товару або товарної групи;
— забезпечити збільшення прибутковості внаслідок розширення асортименту товарів і знань про їхні загальні унікальні якості, впроваджуваних за допомогою колективного образу;
— передати в рекламних матеріалах і кампаніях культуру країни, регіону, міста, де виготовлений товар, врахувати запити споживачів, для яких він призначений, а також особливості території, де він продається;
використовувати три фактори, важливі для звернення до рекламної аудиторії: історичні корені, національний менталітет, нинішні реалії і прогнози на перспективу.Цифровий маркетинг
Програма вивчення навчальної дисципліни «Цифровий маркетинг» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 061-Журналістика.
Обсяг курсу – 4 кредити.
Міждисциплінарні зв’язки: маркетинг, інформаційні та комунікаційні технології, е-комерція та Web-дизайн.
Мета дисципліни: опанування студентами системою базових знань у сфері цифрового маркетингу, ознайомлення із принципами та методами цифрового маркетингу, які використовуються при просуванні сайту, аналізу ринку та конкурентного середовища в сучасних умовах.
Дисципліна «Цифровий маркетинг» спрямовано на оволодіння теорією та сучасними тенденціями у сфері цифрового маркетингу; вивчення основних напрямів розвитку цифрового маркетингу; вироблення уявлення про основні інструменти цифрового маркетингу та навчання застосовування їх у реальному середовищі.
Конфліктологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Конфліктологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 061 – Жупналістика
Обсяг курсу «Конфліктологія» – 5 кредитів. Предметом вивчення курсу є конфлікт як
соціальне явище, закономірності та механізми його виникнення та способи
управління ним.
Міждисциплінарні зв’язки: загальна психологія, практикум із загальної психології, вікова психологія.
Програма навчальної дисципліни складається з таких
змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Конфлікт як явище індивідуального та соціального життя.
Змістовий модуль 2. Управління конфліктами.
Міжнародно-правові механізми захисту прав людини
исципліна «Міжнародно-правові механізми захисту прав людини» передбачає формування у здобувачівнеобхідних знань з дисципліни, формування світогляду майбутніх спеціалістів; виховання культури мислення як елемента культури. Курс забезпечує формування у майбутніх фахівців сучасної системи поглядів та спеціальних знань щодо міжнародно-правових механізмів захисту прав людини. Важливим є набуття уявлення про природу захисту прав людини, принципи реалізації та функціонування міжнародно-правових механізмівзахисту прав людини; ознайомлення з теоретичними засадами міжнародно-правових механізмів захисту прав людини; оволодіння знаннями про міжнародно-правові механізми захисту прав людини.