Бізнес-планування
У процесі вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти мають можливість сформувати систему знань про методику і технологію розробки бізнес-плану, про зміст його розділів, а також навичок і вмінь складання бізнес-плану та інвестиційного проекту.
Метою вивчення дисципліни «Бізнес-планування» є формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань і набуття практичних навичок складання бізнес-планів підприємств та інвестиційних проектів згідно міжнародним стандартам, використання їх як інструменту стратегічного управління підприємницькою діяльністю.
Статистика (073)
Дисципліна «Статистика» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: вища математика, економічна теорія, інформаційні та комунікаційні технології, економіка підприємства.
Дисципліна «Статистика» спрямована на формування у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти загальних та фахових компетентностей щодо статистичних досліджень, необхідних для прийняття ефективних управлінських рішень на підставі сформованої релевантної інформації. Дисципліна зорієнтована на вивчення основних вимог до вихідної інформації, питань техніки зведення й групування даних, способів зображення статистичних даних і можливостей їхнього використання при первинній обробці інформації, методів збору й обробки статистичних даних, принципів й методів контролю їхньої вірогідності, методів статистичного моделювання та прогнозування;
Навчання спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти системного уявлення про основні вимоги до вихідної інформації, питання техніки зведення й групування даних, способи зображення статистичних даних і можливості їхнього використання при первинній обробці інформації, методи збору й обробки статистичних даних, принципи й методи контролю їхньої вірогідності, методи статистичного моделювання та прогнозування;
2) розвиток умінь складати план статистичного дослідження вихідних показників, організувати суцільне та несуцільне спостереження, провести цілеспрямований статистичний аналіз із застосуванням вивчених у курсі методів й інтерпретувати отримані похідні статистичні показники на базі своїх професійних уявлень і навичок, формулювати висновки, що випливають з проведеного аналізу;
3) Набуття навичок практичного розв’язання статистичних задач із використанням сучасної комп'ютерної техніки і проблемно-орієнтованих пакетів прикладних програм.Філософія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Філософія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 073-Менеджмент
Загальний обсяг курсу: 4 кредитів
Мета дисципліни
Формування у здобувачів сучасного мислення та спеціальних знань у просторі філософського світогляду та світорозуміння; набуття умінь та формування методологічних компетенцій, необхідних для практичного застосування набутих знань, для практичного відношення до майбутньої діяльності
Team-менеджмент
Дисципліна Team-менеджмент («Тренінг- командотворення») спрямована на:
1) опанування закономірностей, принципів роботи в команді; розуміння змісту процесів та технології управління командою;
2) набуття практичних навичок обґрунтування та прийняття раціональних управлінських рішень залежно від сформованої проблеми в роботі команди;
3) навчання навикам пошуку, збирання, аналізу інформації про ролі в команді, функції та основні канали комунікації;
4) вироблення умінь та набуття практичних навичок для взаємодії, лідерства в команді, самостійної і командної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань;
5) оцінювання ефективності роботи команди;
формування та оцінювання соціально- психологічного клімату командиВища математика
В рамках
курсу виробляються первинні навички
математичного дослідження, оцінки отриманих результатів, вибору оптимального
методу розв’язування задач; виробити у студента уміння застосовувати
математичні знання у процесі розв’язування інженерних задач та побудови
математичних моделей розвити математичне мислення та підняти загальний рівень
математичної культури студентів; розвити алгоритмічне мислення та вміння
вибирати і використовувати обчислювальні методи і засоби, таблиці й довідники.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є апарат математичного аналізу:
границя функції, диференціальне числення функції однієї та багатьох змінних,
невизначений інтеграл, визначений інтеграл, диференціальні рівняння ,числові
ряди,степеневі ряди , ряди Фур’є, елементи теорії функції комплексного змінного
,скалярні та векторні поля .
Економічна теорія (073)
Навчальна дисципліна «Економічна теорія» має фундаментальний характер, виконує світоглядну, теоретичну, методологічну, практичну та пізнавальну функції та є підґрунтям для подальшого опанування всіх інших економічних дисциплін. Економічна теорія містить різні розділи, де вивчають економічні явища та процеси на різних рівнях аналізу. Цей курс включає змістові модулі, які присвячені вивченню основ політекономії, мікроекономіки, макроекономіки та мегаекономіки.
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг спрямован на розвиток ІТ-підприємництва і сфери продуктового ІТ в Україні. Під час навчання студенти отримають знання у сфері продуктового ІТ, підприємництва і продакт- менеджменту, а також компетенції для перших кроків у продуктовій ІТ-компанії або запуску власного продуктового ІТ-бізнесу.
Вступ до фаху "Менеджмент"
Дисципліна «Вступ до фаху «Менеджмент» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: історія України та державотворення, соціологія. Мета дисципліни - ознайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями менеджерів в організації, роллю менеджерів різних рівнів в управлінні підприємством, особливостями організації підготовки фахівців з менеджменту Навчання спрямовано на:
1) ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними положеннями про організацію вищої освіти в Україні та її особливостями у ДУІТЗ, надати стислу інформацію про Болонський процес;
2) ознайомлення здобувачів вищої освіти із загальними питаннями Державного стандарту вищої освіти в Україні та організаційно-методичним підґрунтям навчання у ЗВО;
3) ознайомлення з особливостями організації навчальної, науково-дослідницької, самостійної і виховної роботи у ДУІТЗ, на факультеті Б та СК;
4) доведення до відома здобувачів вищої освіти перелік посад, що може обіймати випускник даного професійного спрямування на підприємствах;
надання здобувачам вищої освіти стислий огляд змісту освітньо-професійної програми фахівця відповідного професійного спрямування «Менеджмент», а також ознайомити з кваліфікаційними вимогами та основними видами і змістом діяльності менеджера.Маркетинг
Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркектинг» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 073-Менеджмет.
Обсяг курсу – 4 кредити.
Дисципліна «Маркетинг», крім дослідження категоріального апарату маркетингової теорії, спрямовано на розвиток у здобувачів вищої освіти умінь аналізувати маркетингове середовище фірми та прогнозувати її розвиток; проводити маркетингові дослідження з використанням різних методів; сегментувати ринок споживчих та промислових товарів і вибирати цільовий сегмент; аналізувати асортимент продукції підприємства; вибирати оптимальний канал розподілу; визначати найбільш ефективну комунікативну кампанію на обраному сегменті ринку; вироблення навичок творчого використання знань у різних ситуаційних кейсах.
Програма навчальної дисципліни складається з двох змістовних модулів:
Змістовний модуль 1. Теоретичні основи маркетингу та аналіз маркетингового макро- та мікросередовища.
Змістовний модуль 2. Комплекс маркетингу (маркетинг-микс), в якому розглядаються маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу та маркетингова політика комунікацій.