Комунікативний менеджмент
Дисципліна «Комунікативний менеджмент» інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: менеджмент, соціологія, філософія. Навчання спрямовано на:
1) формування здатності розуміти та застосовувати ділову комунікацію і методологію комунікативного менеджменту;
2) вивчення теоретичних основ комунікацій, в тому числі онлайн, в системі управління;
3) формування вмінь та набуття практичних навичок проведення діагностики стану комунікативного менеджменту підприємства;
4) формування у здобувачів вищої освіти навички й уміння для побудови ефективної комунікаційної стратегії у процесі професійного навчання і діяльності;
5) формування здатності аналізувати процеси, що відбуваються у комунікативному просторі формувати пропозиції щодо підвищення рівня репутаційної культури управлінців у тенденціях розвитку сучасної організаційної психології;
6) формування здатності самостійного пошуку й обробки відомостей та даних, необхідних для якісного виконання професійних завдань, вміння працювати з інформаційними та іміджевими комунікативними потоками;
7) набуття навичок у здобувачів вищої освіти презентації себе як фахівця, здатного за допомогою сучасних комунікативних зв’язків підвищити бізнес-репутацію компанії.Самоменеджмент
Дисципліна «Самоменеджмент» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, у відповідності до свого предмету, знання з наступних освітніх і наукових галузей: соціологія, основи здорового способу життя, вступ до фаху (менеджмент), філософія, організація командної роботи, менеджмент. Навчання спрямоване на:
▪ формування у здобувачів вищої освіти системи знань стосовно саморозвитку особистості шляхом самомотивації, планування, ухвалення рішень, організації власної діяльності і самоконтролю;
▪ розвиток умінь застосовувати концептуальні підходи до самоменеджменту для пояснення процесів самомотивації, планування, ухвалення рішень, організації власної діяльності і самоконтролю;
▪ оволодіння навичками управління особистісними ресурсами (часом, активністю і працездатністю, фінансами, освіченістю), розвитком власної лідерської компетентності, у т.ч. для застосування у професійній діяльності;
▪ мотивування на більш ефективну організацію власної діяльності, взяття на себе відповідальності за своє життя професійне становлення і розвиток.Іноземна мова (англійська) Бакалаврат 073
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.Система управління якістю, лекції доц. к.е.н. Галан Л.В., практичні заняття ст.викл. Борисевич Є.Г.
Дисципліна «Системи управління якістю» спрямована на:
1) формування у здобувачів вищої освіти навичок щодо значення процесу управління якістю в системі загального менеджменту; моделі систем управління якістю; історію створення та
2) набуття навичок застосування міжнародних стандартів у світі та в Україні; принципів управління якістюпродукту та послуг в сфері інтелектуальних технологій;
3) формування навичок щодо побудови системи управління якістю в організації, проведення сертифікації послуг;
4) набуття навичок виявлення основних факторів, які впливають на якість послуг в процесі їх діджіталізації;
5) формування навичок моніторингу якості послуг під час їх надання; форми і види контролю якості послугСоціальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 073- Менеджмент
Загальний обсяг курсу: 6 кредитів
Мета дисципліни
Засвоєння студентами знань щодо соціально-психологічних феноменів, їх закономірностей та механізмів, для вироблення вмінь застосування знань в професійній діяльності, а також для формування готовності студентів самостійно пізнавати, аналізувати, шукати глибинні взаємозв’язки повсякденних життєвих явищ.
Бізнес-планування
У процесі вивчення дисципліни здобувачі вищої освіти мають можливість сформувати систему знань про методику і технологію розробки бізнес-плану, про зміст його розділів, а також навичок і вмінь складання бізнес-плану та інвестиційного проекту.
Метою вивчення дисципліни «Бізнес-планування» є формування у майбутніх фахівців системи теоретичних знань і набуття практичних навичок складання бізнес-планів підприємств та інвестиційних проектів згідно міжнародним стандартам, використання їх як інструменту стратегічного управління підприємницькою діяльністю.
Статистика (073)
Дисципліна «Статистика» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: вища математика, економічна теорія, інформаційні та комунікаційні технології, економіка підприємства.
Дисципліна «Статистика» спрямована на формування у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти загальних та фахових компетентностей щодо статистичних досліджень, необхідних для прийняття ефективних управлінських рішень на підставі сформованої релевантної інформації. Дисципліна зорієнтована на вивчення основних вимог до вихідної інформації, питань техніки зведення й групування даних, способів зображення статистичних даних і можливостей їхнього використання при первинній обробці інформації, методів збору й обробки статистичних даних, принципів й методів контролю їхньої вірогідності, методів статистичного моделювання та прогнозування;
Навчання спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти системного уявлення про основні вимоги до вихідної інформації, питання техніки зведення й групування даних, способи зображення статистичних даних і можливості їхнього використання при первинній обробці інформації, методи збору й обробки статистичних даних, принципи й методи контролю їхньої вірогідності, методи статистичного моделювання та прогнозування;
2) розвиток умінь складати план статистичного дослідження вихідних показників, організувати суцільне та несуцільне спостереження, провести цілеспрямований статистичний аналіз із застосуванням вивчених у курсі методів й інтерпретувати отримані похідні статистичні показники на базі своїх професійних уявлень і навичок, формулювати висновки, що випливають з проведеного аналізу;
3) Набуття навичок практичного розв’язання статистичних задач із використанням сучасної комп'ютерної техніки і проблемно-орієнтованих пакетів прикладних програм.Філософія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Філософія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 073-Менеджмент
Загальний обсяг курсу: 4 кредитів
Мета дисципліни
Формування у здобувачів сучасного мислення та спеціальних знань у просторі філософського світогляду та світорозуміння; набуття умінь та формування методологічних компетенцій, необхідних для практичного застосування набутих знань, для практичного відношення до майбутньої діяльності
Team-менеджмент
Дисципліна Team-менеджмент («Тренінг- командотворення») спрямована на:
1) опанування закономірностей, принципів роботи в команді; розуміння змісту процесів та технології управління командою;
2) набуття практичних навичок обґрунтування та прийняття раціональних управлінських рішень залежно від сформованої проблеми в роботі команди;
3) навчання навикам пошуку, збирання, аналізу інформації про ролі в команді, функції та основні канали комунікації;
4) вироблення умінь та набуття практичних навичок для взаємодії, лідерства в команді, самостійної і командної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань;
5) оцінювання ефективності роботи команди;
формування та оцінювання соціально- психологічного клімату командиЗовнішньоекономічна діяльність підприємства
Актуальність. У сучасному глобалізованому та гіперзв’язаному світі організації у різних сферах економічної діяльності потребують управлінців нового покоління. Для підготовки сучасних висококваліфікованих фахівців у сфері менеджменту вкрай важливим є вивчення природи, закономірностей і тенденцій розвитку світового господарства, ознайомлення з існуючими формами міжнародних економічних відносин, опанування теорією та практикою зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємства, регіону, держави тощо.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретико-методологічні основи та практичні аспекти організації та проведення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання, особливості та проблеми управління ЗЕД на сучасному (цифровому) етапі розвитку суспільства.Вища математика
В рамках
курсу виробляються первинні навички
математичного дослідження, оцінки отриманих результатів, вибору оптимального
методу розв’язування задач; виробити у студента уміння застосовувати
математичні знання у процесі розв’язування інженерних задач та побудови
математичних моделей розвити математичне мислення та підняти загальний рівень
математичної культури студентів; розвити алгоритмічне мислення та вміння
вибирати і використовувати обчислювальні методи і засоби, таблиці й довідники.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є апарат математичного аналізу:
границя функції, диференціальне числення функції однієї та багатьох змінних,
невизначений інтеграл, визначений інтеграл, диференціальні рівняння ,числові
ряди,степеневі ряди , ряди Фур’є, елементи теорії функції комплексного змінного
,скалярні та векторні поля .
Економічна теорія (073)
Навчальна дисципліна «Економічна теорія» має фундаментальний характер, виконує світоглядну, теоретичну, методологічну, практичну та пізнавальну функції та є підґрунтям для подальшого опанування всіх інших економічних дисциплін. Економічна теорія містить різні розділи, де вивчають економічні явища та процеси на різних рівнях аналізу. Цей курс включає змістові модулі, які присвячені вивченню основ політекономії, мікроекономіки, макроекономіки та мегаекономіки.
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг спрямован на розвиток ІТ-підприємництва і сфери продуктового ІТ в Україні. Під час навчання студенти отримають знання у сфері продуктового ІТ, підприємництва і продакт- менеджменту, а також компетенції для перших кроків у продуктовій ІТ-компанії або запуску власного продуктового ІТ-бізнесу.
Вступ до фаху "Менеджмент"
Дисципліна «Вступ до фаху «Менеджмент» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: історія України та державотворення, соціологія. Мета дисципліни - ознайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями менеджерів в організації, роллю менеджерів різних рівнів в управлінні підприємством, особливостями організації підготовки фахівців з менеджменту Навчання спрямовано на:
1) ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними положеннями про організацію вищої освіти в Україні та її особливостями у ДУІТЗ, надати стислу інформацію про Болонський процес;
2) ознайомлення здобувачів вищої освіти із загальними питаннями Державного стандарту вищої освіти в Україні та організаційно-методичним підґрунтям навчання у ЗВО;
3) ознайомлення з особливостями організації навчальної, науково-дослідницької, самостійної і виховної роботи у ДУІТЗ, на факультеті Б та СК;
4) доведення до відома здобувачів вищої освіти перелік посад, що може обіймати випускник даного професійного спрямування на підприємствах;
надання здобувачам вищої освіти стислий огляд змісту освітньо-професійної програми фахівця відповідного професійного спрямування «Менеджмент», а також ознайомити з кваліфікаційними вимогами та основними видами і змістом діяльності менеджера.