Маркетингова товарна політика
Метою вивчення навчальної дисципліни «Маркетингова товарна політика» є
засвоєння студентами базових знань з питань теорії та практики маркетингової товарної
політики та набуття практичних навичок маркетингового планування продукту, оптимізації
товарної політики та розроблення товарів і послуг ринкової новизни в умовах цифровізації
економіки.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетингова товарна політика» є:
з’ясування сутності класифікаційних ознак товарів і послуг споживчого й виробничо-
технічного призначення, методології планування та розроблення продукту, упаковки,
товарної марки; визначення сутності процесу оптимізації асортименту, темпів оновлення
продукції з урахуванням стадій життєвого циклу товарів; набуття навичок проведення
сегментації ринків; оволодіння методами оцінки якості продукції та
конкурентоспроможності товару.
Маркетинг соціальних мереж
Маркетинг соціальних мереж передбачає комплекс заходів щодо використання соціальних медіа як каналів для
просування компаній чи бренду та вирішення інших бізнес-завдань. Це комплекс заходів щодо використання соціальних
медіа як каналів для просування компаній чи бренду та вирішення інших бізнес-завдань. Це спосіб комунікації з
майбутнім споживачем через соціальні мережі. Основними завданнями маркетингу в соціальних мережах вважаються брендинг (просування бренду), підвищення
лояльності аудиторії та популярності, PR та збільшення відвідуваності сайтів різних компаній.
Інструментами SMM є ведення блогу в соціальних мережах, інформаційні повідомлення в різних спільнотах,
спілкування в коментарях, робота з форумами, прихований маркетинг, пряма реклама та вірусний маркетинг,
моніторинг позитивного та негативного фону, оптимізація медіапростору.
Цифровий маркетинг
Представлено
оригінальну концепцію цифрового маркетингу — мікс у форматі чотирьох
взаємозалежних елементів SEO, SMM, контент-маркетинг, реклама. Вперше у
науковій літературі розглядається використання спецелементів пошукової видачі
SERP-Features.
Метою дисципліни «Цифровий маркетинг» є системне представлення сучасної концепції інтернет-маркетингу, яка використовується сьогодні під час господарську діяльність підприємств на вирішення маркетингових завдань; вивчення основних розділів Інтернет-маркетингу на рівні підприємства; придбання студентами знань та навичок у галузі використання інструментів інтернет-маркетингу у професійній діяльності.
Основні завдання вивчення дисципліни:
— формування розуміння ролі інтернет-маркетингу для вирішення маркетингових завдань підприємства та забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах розвинених ділових комунікацій у глобальної мережі Інтернет;
— Формування уявлень про інтернет-технології, що використовуються в маркетингу;
— Вивчення особливості маркетингових технологій, побудованих використання мережі Інтернет;
— формування словника професійної лексики у сфері маркетингового управління з урахуванням інтернет-технологій;
— розвиток навичок проведення маркетингових досліджень з використанням інформаційних технологій та мережі Інтернет;
Вдосконалення навичок реалізації маркетингових завдань з урахуванням технологій Інтернету.Маркетингове ціноутворення
Маркетингове ціноутворення є нормативною дисципліною для підготовки бакалаврів з галузі знань «07 – Управління і адміністрування» за спеціальністю 075 «Маркетинг». Маркетингова цінова політика є частиною комплексу маркетингу, яке на відміну від традиційного ціноутворення, орієнтовано на встановлення цін з орієнтацією на споживача. Основною методологією маркетингового ціноутворення є орієнтація на попит на споживчу цінність товару. Розвиток концепції маркетингу, орієнтованого на цінність, обумовив нові підходи щодо маркетингового ціноутворення. Предмет дисципліни: маркетингові процеси ціноутворення. Курс «Маркетингова цінова політика» є нормативною дисципліною з підготовки бакалаврів за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізацією «Маркетинг», яка тісно пов’язана з такими дисциплінами як: «Маркетинг», «Маркетингова комунікативна політика», «Маркетингова товарна політика», «Логістика», «Маркетингова збутова політика», «Маркетингові дослідження», «Поведінка споживача», «Економіка підприємства». Дисципліна може вивчатися одночасно з дисциплінами: «Маркетингова товарна політика», «Логістика», «Маркетингові комунікативна політика», «Маркетингові дослідження». Дисципліна має орієнтувати майбутніх фахівців на практичне застосування отриманих знаньв професійній діяльності. Мета дисципліни: формування системи теоретичних знань щодо розробки та реалізації маркетингової цінової політики, висвітлення питань ціноутворення на нові та традиційні товари та послуги, які виробляють і надають підприємства. Завдання дисципліни: ознайомлення з теоретико - методологічною базою маркетингової цінової політики та оволодіння практичними вміннями та навичками маркетингового ціноутворення. |
Зовнішньоекономічна діяльність підприємства
Актуальність. У сучасному глобалізованому та гіперзв’язаному світі організації у різних сферах економічної діяльності потребують управлінців нового покоління. Для підготовки сучасних висококваліфікованих фахівців у сфері маркетингу вкрай важливим є вивчення природи, закономірностей і тенденцій розвитку світового господарства, ознайомлення з існуючими формами міжнародних економічних відносин, опанування теорією та практикою зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) підприємства, регіону, держави тощо.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретико-методологічні основи та практичні аспекти організації та проведення зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання, особливості та проблеми управління ЗЕД на сучасному (цифровому) етапі розвитку суспільства.Іноземна мова (англійська) Бакалаврат 075
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.Соціальна психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Соціальна психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 075-Маркетинг
Загальний обсяг курсу: 6 кредитів
Мета дисципліни
Засвоєння студентами знань щодо соціально-психологічних феноменів, їх закономірностей та механізмів, для вироблення вмінь застосування знань в професійній діяльності, а також для формування готовності студентів самостійно пізнавати, аналізувати, шукати глибинні взаємозв’язки повсякденних життєвих явищ.
Статистика (075)
Дисципліна «Статистика» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: вища математика, економічна теорія, інформаційні та комунікаційні технології, економіка підприємства.
Дисципліна «Статистика» спрямована на формування у здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти загальних та фахових компетентностей щодо статистичних досліджень, необхідних для прийняття ефективних управлінських рішень на підставі сформованої релевантної інформації. Дисципліна зорієнтована на вивчення основних вимог до вихідної інформації, питань техніки зведення й групування даних, способів зображення статистичних даних і можливостей їхнього використання при первинній обробці інформації, методів збору й обробки статистичних даних, принципів й методів контролю їхньої вірогідності, методів статистичного моделювання та прогнозування;
Навчання спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти системного уявлення про основні вимоги до вихідної інформації, питання техніки зведення й групування даних, способи зображення статистичних даних і можливості їхнього використання при первинній обробці інформації, методи збору й обробки статистичних даних, принципи й методи контролю їхньої вірогідності, методи статистичного моделювання та прогнозування;
2) розвиток умінь складати план статистичного дослідження вихідних показників, організувати суцільне та несуцільне спостереження, провести цілеспрямований статистичний аналіз із застосуванням вивчених у курсі методів й інтерпретувати отримані похідні статистичні показники на базі своїх професійних уявлень і навичок, формулювати висновки, що випливають з проведеного аналізу;
3) Набуття навичок практичного розв’язання статистичних задач із використанням сучасної комп'ютерної техніки і проблемно-орієнтованих пакетів прикладних програм.Економіко-метематичні методи та моделі (075)
Дисципліна «Економіко-математичні методи та моделі» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: вища математика, економічна теорія, інформаційні та комунікаційні технології, економіка підприємства.
Дисципліна «Економіко-математичні методи та моделі» присвячена вивченню сучасних методів, засобів і можливостей прогностики щодо оволодіння сучасними підходами та інструментами для вирішення наступних завдань: створення наукових передумов необхідних для прийняття управлінських рішень, наукового аналізу тенденцій зміни соціально-економічних процесів; визначення множини можливих варіантів розвитку соціально-економічних процесів виходячи з наявних тенденцій та поставлену мету розвитку економічної системи; оцінювання ймовірних результатів рішень, які приймаються; обґрунтування напрямків розвитку у соціально-економічній та науково-технічній сферах
Навчання спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти системного уявлення про відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач, принципи економічної науки, особливості функціонування економічних систем;
2) розвиток умінь застосовувати відповідні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач. Виконувати міждисциплінарний аналіз соціально-економічних явищ і проблем в однієї або декількох професійних сферах з врахуванням ризиків та можливих соціально-економічних наслідків;
3) здатність застосовувати економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач. Використовувати інформаційні та комунікаційні технології для вирішення соціально-економічних завдань, підготовки та представлення аналітичних звітів;
4) набуття навичок застосовувати комп’ютерні технології та програмне забезпечення з обробки даних для вирішення економічних завдань, аналізу інформації та підготовки аналітичних звітів.Філософія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Філософія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 075-Маркетинг
Загальний обсяг курсу: 4 кредитів
Мета дисципліни
Формування у здобувачів сучасного мислення та спеціальних знань у просторі філософського світогляду та світорозуміння; набуття умінь та формування методологічних компетенцій, необхідних для практичного застосування набутих знань, для практичного відношення до майбутньої діяльності
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ
Дисципліна «Маркетингові дослідження» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: економіка, психологія, соціології, соціальна психологія. Навчання спрямовано на:
1) Ознайомлення студентів зі специфікою та основними напрямами маркетингових досліджень;
2) Отримання практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій;
3) Формування у студентів навичок вибору методів та конструювання інструментарію для проведення маркетингового дослідження, або адаптування існуючого інструментарію до потреб дослідження;
4) Навчання студентів застосовувати методи та технології маркетингових досліджень на практиці;
Формування у студентів моральних та етичних якостей, які необхідні для успішного виконання ними своїх професійних обов'язків.Менеджмент 075
Дисципліна «Менеджмент» :
1) формує у здобувачів вищої освіти сучасне управлінське мислення, систему спеціальних знань у галузі менеджменту, розуміння концептуальних основ системного управління організаціями;
2) надає вміння аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень на основі знання методології, технологій прийняття та реалізації рішень, а також чинників, що впливають на цей процес;
3) формує здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми, які характеризуються комплексністю і невизначеністю умов, у сфері менеджменту.
Вища математика
В рамках курсу виробляються первинні навички математичного дослідження, оцінки отриманих результатів, вибору оптимального методу розв’язування задач; виробити у студента уміння застосовувати математичні знання у процесі розв’язування інженерних задач та побудови математичних моделей розвити математичне мислення та підняти загальний рівень математичної культури студентів; розвити алгоритмічне мислення та вміння вибирати і використовувати обчислювальні методи і засоби, таблиці й довідники. Предметом вивчення навчальної дисципліни є апарат математичного аналізу: границя функції, диференціальне числення функції однієї та багатьох змінних, невизначений інтеграл, визначений інтеграл, диференціальні рівняння ,числові ряди,степеневі ряди , ряди Фур’є, елементи теорії функції комплексного змінного ,скалярні та векторні поля .
Економічна теорія (075)
Навчальна дисципліна «Економічна теорія» має фундаментальний характер, виконує світоглядну, теоретичну, методологічну, практичну та пізнавальну функції та є підґрунтям для подальшого опанування всіх інших економічних дисциплін. Економічна теорія містить різні розділи, де вивчають економічні явища та процеси на різних рівнях аналізу. Цей курс включає змістові модулі, які присвячені вивченню основ політекономії, мікроекономіки, макроекономіки та мегаекономіки.
Е-комерція та Web-дизайн
Дисципліна спрямована на оволодіння теоретичними знаннями, та практичними навичками у сфері електронного бізнесу, інструментарію електронної комерції на базі глобальної мережі Інтернет, аналізу ефективності електронної комерції та її нормативно-правового забезпечення, ведення бізнесу, маркетингової діяльності та реклами з використанням цифрових технологій у мережі Інтернет.
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг
Тренінг-курс Продакт-менеджмент та маркетинг спрямован на розвиток ІТ-підприємництва і сфери продуктового ІТ в Україні. Під час навчання студенти отримають знання у сфері продуктового ІТ, підприємництва і продакт- менеджменту, а також компетенції для перших кроків у продуктовій ІТ-компанії або запуску власного продуктового ІТ-бізнесу.
Практична підготовка: вступ до фаху
Дисципліна «Практична підготовка: вступ до фаху» має міждисциплінарний характер. Мета дисципліни - ознайомлення здобувачів вищої освіти з особливостями майбутньої професії, її змістом та завданнями маркетингової діяльності, роллю маркетологів різних рівнів в управлінні відповідними підрозділами підприємства, особливостями організації підготовки фахівців з маркетингу. Навчання спрямовано на:
1) ознайомлення здобувачів вищої освіти з основними положеннями про організацію вищої освіти в Україні та її особливостями у ДУІТЗ, надання стислої інформації про Болонський процес;
2) ознайомлення здобувачів вищої освіти із загальними питаннями Державного стандарту вищої освіти в Україні та організаційно-методичним підґрунтям навчання у ЗВО;
3) ознайомлення з особливостями організації навчальної, науково-дослідницької, самостійної і виховної роботи у ДУІТЗ, на факультеті Б та СК;
4) доведення до відома здобувачів вищої освіти перелік посад, що може обіймати випускник даного професійного спрямування на підприємствах;
5) надання здобувачам вищої освіти стислий огляд змісту освітньо-професійної програми фахівця відповідного професійного спрямування «Маркетинг», а також ознайомлення з кваліфікаційними вимогами та основними видами і змістом діяльності маркетолога.