ОК-16. Алгоритми та структури даних
Метою вивчення нормативної дисципліни «Алгоритми та структури даних» є навчити студентів ефективно вирішувати алгоритмічні задачі, освоїти фундаментальні ідеї і методи теорії алгоритмів, виробити системний підхід до вирішення алгоритмічних задач, освоїти базові інформаційні структури даних, сформувати практичні навички розробки алгоритмів для розв’язання прикладних задач та їх програмування.
ОК-23. Управління IT- проєктами
Метою дисципліни «Управління IT-проєктами » є формування теоретичних знань та практичних навичок щодо
основних підходів управління ІТ-проектами, специфіки управління проектами в області інформаційних технологій. Формування комплексу знань та умінь, що дозволять управляти проектами із забезпеченням планованих результатів. Використання сучасних інформаційних технологій та практик для управління ІТ-проектами.ОК-17. Веб-технології
Мета навчальної дисципліни – формування знань та практичних навичок
розробки інтерактивних web-додатків. Дисципліна має проектний підхід до
навчання, який передбачає створення мінімум семи різних web-додатків, які
ґрунтуються на актуальних технологіях.
ОК_08_Вступ_до_фаху
Навчальна дисципліна «Вступ до фаху» в числі інших складає теоретично-практичну основу сукупності компетентностей, що формують профіль фахівця в галузі проєктування програмного забезпечення.
Вивчання цієї дисципліни спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти системного уявлення про єдність понять з різних спеціальних дисциплін;
2) засвоєння здобувачами ключових понять, методів і засобів програмної інженерії як діяльності, спрямованої на створення програмних систем;
3) розвиток умінь дослідження процесів, що ведуть до створення ПЗ: від початкової розробки системних вимог і далі через проектування, безпосереднє програмування і тестування до модернізації програмних систем;
4) вдосконалення навичок самостійного аналізу перспектив розвитку інформаційних технологій.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю. Оволодіння математичним апаратом дає можливість застосовувати його для вивчення загально інженерних та спеціальних дисциплін, для аналізу і моделюванню пристроїв, процесів і явищ, пошуків оптимальних рішень з метою підвищення ефективності виробництва і вибору найкращих способів реалізації цих рішень, опрацювання і аналізу результатів експериментів.
Безпека життєдіяльності та охорона праці ІПЗ 3
«Безпека життєдіяльності й охорона
праці» – дисципліна, яка вивчається в вищих закладах з метою формування у
майбутніх фахівців знань щодо стану і проблем безпеки людини в умовах впливу
негативних факторів оточуючого середовища, охорони праці, методів і засобів
забезпечення умов виробничого середовища і безпеки праці згідно з чинними
законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, знань щодо стану і проблем
захисту населення в умовах надзвичайних ситуацій. Дана дисципліна розкриває
закономірності виникнення небезпек, їх властивості, наслідки впливу на організм
людини та об'єкти середовища; способи захисту і збереження здоров'я та життя
людини, збереження її працездатності, а також захисту життєвого середовища від
небезпек; розробки і реалізації відповідних засобів і заходів щодо створення та
підтримки здорових і безпечних умов життя та діяльності людини, як
повсякденних, під час трудової діяльності так і в умовах надзвичайних ситуацій.
Фізика
Метою викладання навчальної дисципліни є вивчення методів фізичного моделювання явищ та процесів, методів фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних і розрахунків.
Цілі курсу:
- оволодіння основними поняттями та термінами, які описують технологічні процеси в електромагнітних системах;
- надання базових знань з фізичного моделювання явищ в електромагнітних системах;
- ознайомлення з засобами та приладами для фізичних вимірювань;
- набуття практичних навичок з фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних та інженерних розрахунків.
ОК-26. Інтелектуальний аналіз даних
Мета курсу: Формування знань щодо теоретичних основ пошуку прихованих даних та встановлення невизначених заздалегідь закономірностей; надбання вмінь застосування методів програмної інженерії для аналізу та інтерпретації даних, вдосконалення навичок розробки програмного забезпечення із застосуванням найбільш ефективних засобів програмування.
ОК-25. Аналіз та моделювання систем
Мета курсу: Формування знань щодо моделей реальних явищ, застосування принципів системного аналізу для побудови моделей таких явищ, надбання вмінь застосування методів програмної інженерії для побудови та аналізу моделей реальних систем, вдосконалення навичок розробки програмного забезпечення із застосуванням найбільш ефективних засобів програмування.
ОК-21. Конструювання програмного забезпечення
Мета курсу: сприяти формуванню у студентів професійних практичних знань, оволодіння основними принципами конструювання програмного забезпечення, набуття практичних навичок самостійного написання якісного програмного коду для розв’язку задач у практичній діяльності.
ОК-20. Аналіз вимог до програмного забезпечення
Мета навчальної дисципліни – формування
теоретичних знань та практичних навичок у зборі, аналізі, документуванні,
валідації та керуванні вимогами до ПЗ. Опанування інструментарію, необхідного
для ефективної роботи з вимогами.