ОК-1. Ділова українська мова
Метою дисципліни є усвідомлення системи української мови і розкриття особливостей
її функціонування в межах професійного спілкування. Основні завдання
дисципліни: формування національно-мовної особистості на основі професійно
орієнтованих комунікативних мовленнєвих компетенцій (лінгвістичних,
соціолінгвістичних і прагматичних) для забезпечення ефективного спілкування у
професійному середовищі
ОК-2. Історія українського державотворення
Дисципліна розглядає актуальні для сьогодення
питання, а саме: традиції державотворчих процесів на
українських землях; становлення
української нації, формування самобутньої і неповторної досвіду національного
державотворення; історію соціально-економічних та суспільно-політичних процесів
в Україні та інші.
ОК-3. Філософія
Мета дисципліни: формування
у здобувачів сучасного мислення та спеціальних знань у просторі філософського світогляду та світорозуміння; набуття умінь та формування
методологічних компетенцій, необхідних для практичного застосування набутих
знань, для практичного відношення до майбутньої діяльності.
ОК-4. Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
Дисуипліна є
необхідною складовою частиною професійної підготовки кадрів технічних спеціальностей, що зумовлено потребою забезпечення національної економіки кваліфікованими фахівцями, які здатні ефективно
спілкуватись в професійному іншомовному середовищі задля впровадження найсучасніших технологій
ОК-5. Основи організації інфокомунікаційних мереж
Мета дисципліни: формування знань щодо структури сучасних
інфокомунікаційних систем, організації передачі даних, принципів побудови
систем різних рівней та призначення; надбання вмінь адміністрування локальних
мереж; вдосконалення навичок пошуку інформації з різних джерел
ОК-6. Вища математика
«Вища
математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний
математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних
з їх подальшою практичною діяльністю.
ОК-7. Фізика
Мета дисципліни: вивчення методів фізичного моделювання явищ та
процесів, методів фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних і
розрахунків
ОК-8. Вступ до фаху
Мета дисципліни: формування у майбутніх програмістів розуміння важливості застосування
принципів програмної інженерії (software engineering) при розробці програмного забезпечення (ПЗ), вивчення базових понять
програмної інженерії та набуття навичок її використання для реалізації складних програмних систем
ОК-9. Основи програмування
Мета дисципліни: формування у студентів
алгоритмічного мислення, практичне засвоєння основних понять і концепцій
програмування та набуття навиків розробки програм мовою програмування С++ для
вирішенні прикладних задач із різних предметних областей
ОК-10. Комп'ютерна дискретна математика
«Комп’ютерна дискретна математика» є важливою складовою підготовки фахівців сфери інформаційних технологій. Вивчення цієї дисципліни дає основу для засвоєння можливостей використання елементів математичної логіки, теорії графів, теорії чисел в питаннях обробки та аналізу інформації.
ОК-11. ІТ-право
Мета
навчальної дисципліни ознайомити студентів з основними проблемами правового
регулювання ІТ відносин в Україні; ознайомити з нормативно-правовими актами,
які регулюють ці відносини в Україні; навчити застосовувати теоретичні
положення на практиці, навчити результативно використовувати здобуті знання
ОК-12. Цифрова економіка
Мета: формування умінь та компетентностей щодо сучасного економічного мислення
та системи спеціальних знань з системного підходу в розрізі
цифрової економіки на макро- та мікрорівнях у галузі економічних систем, а
також формування практичних навичок цифровізації економіки на рівні
підприємства, організації, галузі та держави.
ОК-13. Політологія
Метою викладання
навчальної дисципліни є надання студентам базових знань щодо теоретичних та
прикладних основ Політології та визначення такого складного предмету, як "Політологія".
ОК-14. Соціальна психологія
Мета дисципліни: засвоєння
студентами знань щодо соціально-психологічних феноменів, їх закономірностей та вмінь застосування цих знань в професійній діяльності, а
також для формування готовності самостійно пізнавати, аналізувати,
шукати глибинні взаємозв’язки повсякденних життєвих явищ.
ОК-15. Об'єктно орієнтоване програмування
Курс надає майбутнім фахівцям теоретичні знання та практичні навички з об’єктно-орієнтованого програмування та дозволяє сформувати найважливіші практичні вміння з використанням актуальних підходів до розробки програмних засобів в різних галузях сучасного суспільства.
ОК-16. Алгоритми та структури даних
Мета дисципліни: навчитись ефективно вирішувати алгоритмічні задачі, освоїти фундаментальні ідеї
і методи теорії алгоритмів, виробити системний підхід до вирішення
алгоритмічних задач, освоїти базові інформаційні структури даних, сформувати
практичні навички розробки алгоритмів для розв’язання прикладних задач та їх
програмування
ОК-17. Веб-технології
Мета дисципліни: формування
знань та практичних навичок розробки інтерактивних web-додатків.
Дисципліна має проектний підхід до навчання, який передбачає створення мінімум семи
різних web-додатків, які ґрунтуються на актуальних технологіях.
ОК-18. Бази даних
Мета дисципліни: вивчення принципів проектування
ефективних структур баз даних в термінах реляційної моделі при побудові
інформаційних систем, а також придбання практичних навичок щодо формування
SQL-запитів для створення елементів баз даних та маніпулювання даними також
шляхом SQL-запитів
ОК-19. Комп'ютерна електроніка
Мета дисципліни: засвоєння
необхідних знань з основ теорії побудови та функціонування основних пристроїв,
вузлів, базових елементів та архітектури сучасної комп'ютерної техніки, аналізу умов
функціонування та синтезу схем із заданими характеристиками, а також підготовка
фахівців, які вміють раціонально вибирати та використовувати сучасні типи
комп'ютерів в умовах автоматизованого проектування.