ОК-13. Об'єктно-орієнтоване програмування
Курс надає майбутнім фахівцям теоретичні знання та практичні навички з об’єктно-орієнтованого програмування та дозволяє сформувати найважливіші практичні вміння з використанням актуальних підходів до розробки програмних засобів в різних галузях сучасного суспільства
Вивчання цієї дисципліни спрямовано на:
1) набуття теоретичних та практичних знань, вмінь та навичок програмування мовою С++;
2) вивчення фундаментальні концепції об’єктно-орієнтованого програмування;
3) оволодіння методами та технологіями об’єктно–орієнтованого аналізу і проектування,
4) здобуття вміння визначати класи та об’єкти із застосуванням об’єктно-орієнтованих технологій програмування;
5) оволодіння методами оброблення виняткових ситуацій;
6) набуття практичних навичок створення програмних продуктів з використанням об’єктно-орієнтованого програмування мовою C++;
7) ознайомлення із сучасними технологіями об’єктно-орієнтованого програмування.
Кваліфікаційна(бакалаврська) робота
Кваліфікаційна (бакалаврська) робота є обов’язковою компонентною ОПП «Комп’ютерні науки», в межах якої передбачено набуття та удосконалення знань, умінь та навичок щодо здійснення досліджень та вирішення актуальних завдань з використанням фундаментальних і спеціальних прикладних методів комп’ютерних наук.
Практика
Практика є обов’язковою компонентною ОПП «Комп’ютерні науки», в межах якої передбачено набуття та удосконалення професійно важливих практичних умінь/навичок зі спеціальності 122 Комп’ютерні науки. На практиці діяльність здобувача вищої освіти спрямована на опанування сучасними технологіями, методами, інструментами, обладнанням і т. ін. По завершенню практики здобувач буде здатен виконувати професійну роботу фахівця і відповідно до Національного класифікатора України: Класифікатор професій (ДК 003:2010) займати первинну посаду за категоріями:• 3121 – програміст;
• 3121 – фахівень з інформаційних технологій;
• 3121 – фахівець з комп’ютерної графіки ;
• 3121 – фахівець з розробки та тестування програмного забезпечення;
• 3121 - фахівець з розроблення комп’ютерних програм.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю. Оволодіння математичним апаратом дає можливість застосовувати його для вивчення загально інженерних та спеціальних дисциплін, для аналізу і моделюванню пристроїв, процесів і явищ, пошуків оптимальних рішень з метою підвищення ефективності виробництва і вибору найкращих способів реалізації цих рішень, опрацювання і аналізу результатів експериментів.
Фізика
Методом викладання навчальної дисципліни є вивчення методів фізичного моделювання явищ та процесів, методів фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних і розрахунків.
Цілі курсу:
- оволодіння основними поняттями та термінами, які описують технологічні процеси в електромагнітних системах;
- надання базових знань з фізичного моделювання явищ в електромагнітних системах;
- ознайомлення з використанням та приладами для фізичних вимірювань ;
- отримання практичних навичок з фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних та інженерних розрахунків.Іноземна мова (англійська)
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» є необхідною і невід'ємною складовою частиною професійної підготовки кадрів технічних спеціальностей, що зумовлено потребою забезпечення промислових підприємств національної економіки кваліфікованими фахівцями, які здатні ефективно спілкуватись в професійному іншомовному середовищі задля впровадження найсучасніших технологій в Україні.
Курс вивчення англійської мови базується на знаннях та вміннях, одержаних студентами в середній школі, носить професійно-орієнтований характер та є спрямований на подальший розвиток мовленнєвих навичок (читання, аудіювання, говоріння, письмо) та здатності їх ефективного застосування у відповідних комунікативних ситуаціях.
МЕТОДИ ТА СИСТЕМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ
Курс призначений для вивчення основних принципів побудови систем штучного інтелекту (ШІ) та сучасних методів машинного навчання, засвоєння студентами базових принципів та отримання основних навичок подання і обробки інформації. Системи штучного інтелекту представляють собою системи обробки даних, що синтезовані на основі об’єднання різних інтелектуальних технологій з метою отримання удосконаленої універсальної системи штучного інтелекту для обробки і аналізу потоків даних. Розглядаються:
- основні поняття та означення ШІ,
- підходи, методи і технології ШІ,
- способи представлення інтелектуальних задач,
- методи пошуку рішень,
- моделі представлення знань у систем із ШІ,
- сучасні тенденції та підходи до створення систем із ШІ. У курсі вивчаються сучасні технології та бібліотеки мови програмування Python для вирішення задач машинного навчання класів Supervised learning та Unsupervised learning.
УПРАВЛІННЯ IT ПРОЕКТАМИ
Дисципліна призначена для вивчення основних напрямків управління ІТ проектами. Курс ґрунтується на міжнародних рекомендаціях з управління проектами PMBOK, ICB IPMA, P2M, Agile та ін. та призначений для ознайомлення студентів з принципами використання проектного управління в задачах професійної діяльності, формування комплексу знань, умінь і навичок, що дозволять управляти проектами із забезпеченням планових результатів.
МЕРЕЖНЕ ПРОГРАМУВАННЯ
Дисципліна призначена для вивчення основних принципів та прийомів проектування та розробки мережевих програмних додатків клієнт-серверної архітектури.
PYTHON - ПРОГРАМУВАННЯ
Курс Python_програмування для інженерів телекомунікацій складає основу теоретичної підготовки інженерів. Курс спрямований на вивчення програмування мовою високого рівня Python; отримання досвіду налагоджування, випробовування та супроводження програмного забезпечення.
ТЕХНОЛОГІЇ РОЗПОДІЛЕНИХ СИСТЕМ ТА ПАРАЛЕЛЬНИХ ОБЧИСЛЕНЬ
Дисципліна “Технології розподілених систем та паралельних обчислень” призначена для формування компетентностей випускників спеціальності 122 - Комп'ютерні науки в галузі прикладного застосування комп'ютерної техніки в наукових дослідженнях та виробництві. Його введення в навчальний план дозволяє розширити цикл дисциплін з програмування для підготовки бакалаврів, а також надати їм додаткові знання і практичні навички при виконанні випускних кваліфікаційних робіт, та в майбутній професійній діяльності.
ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ
Дисципліна призначена для вивчення основних напрямків теорії прийняття рішень. Застосування методів теорії прийняття рішень дає змогу розв’язати проблему обґрунтованого прийняття рішення завдяки виявлення залежностей між окремими складними процесами та явищами. Дисципліна забезпечує математичну підготовку майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук, необхідну для вибору методів та розробки алгоритмічного забезпечення програмних засобів підтримки прийняття рішень у різних галузях сучасного суспільства.
ВІДДАЛЕНА ОБРОБКА ДАНИХ
Головною метою навчальної дисципліни «Віддалена обробка даних» є вивчення базових понять з організації процесу розробки, впровадження та оптимізації робочих навантажень під час обробки даних в гібридних сценаріях з хмарними платформами, а також способів реалізації високої доступності, масштабованості та аварійного відновлення на прикладі хмарних платформ Amazon, Google, Oracle, Microsoft Azure. Зміст курсу спрямовано на ознайомлення студентів з базовими поняттями хмарних сховищ даних, хмарних баз даних або DBaaS (Database as a Service), методів та засобів міграції даних у хмару, створення та використання хмарних баз даних необхідної конфігурації.
МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ
Дисципліна забезпечує математичну підготовку майбутніх бакалаврів з комп’ютерних наук, необхідну для вирішення оптимізаційних задач у галузі техніки, економіки, планування й проєктування. Зміст дисципліни охоплює коло питань, пов'язаних з методами вирішення задач лінійного, дискретного, нелінійного програмування та теорії ігор. Курс надає майбутнім фахівцям теоретичні знання з постановки оптимізаційних завдань та дозволяє сформувати найважливіші практичні вміння з вибору методів та розробки алгоритмічного забезпечення програмних засобів розв’язання прикладних завдань у різних галузях сучасного суспільства.
РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНТЕРФЕЙСІВ ІГРОВИХ ЗАСТОСУВАНЬ
Дисципліна призначена для вивчення основних концептуальних понять, що використовуються при реалізації підходів до проектування комп’ютерних ігор, ознайомлення з технологією розробки комп’ютерних ігор, з програмним забезпеченням, що застосовується для розробки окремих модулів комп’ютерних ігор, дослідження фізичних моделей, які використовуються в комп’ютерних іграх. В процесі навчання виконується огляд сучасних движків створення ігрових додатків, що дозволяють оптимізувати та прискорити процес розробки за допомогою ефективної реалізації модульної розробки додатку та ефективної підтримки кросплатформеності. Вивчення дисципліни передбачає оволодіння повним циклом розробки типового ігрового додатку в Unity, організація та контроль процесів планування, розробки, просування та підтримки ігрового додатку.
Технології комп'ютерного проектування
Дисципліна призначена для вивчення сучасних технологій комп’ютерного проектування. Технології комп’ютерного проектування займають особливе місце серед інформаційних технологій та набули надзвичайно стрімкого розвитку в сучасності. Такий швидкий розвиток обумовлено декількома причинами. По-перше Технологія комп’ютерного проектування – синтетична дисципліна, її складовими частинами є елементи інших сучасних інформаційних систем. По-друге, знання технології комп’ютерного проектування й уміння працювати з засобами САПР потрібні будь-якому фахівцю. Проектування складних об’єктів засновано на застосуванні ідей та принципів, викладених у ряді теорій і підходів, що склали методологічну основу дисципліни.