
Ділова українська мова
Метою викладання навчальної дисципліни «Ділова українська мова» є:
–формування комунікативної компетентності студентів;
– набуття комунікативного досвіду, що сприяє розвиткові креативних здібностей студентів та спонукає до самореалізації фахівців, активізує пізнавальні інтереси, реалізує евристичні здібності як визначальні для формування професійної майстерності та конкурентоздатності сучасного фахівця;
– вироблення навичок оптимальної мовленнєвої поведінки у професійній царині: вплив на співрозмовника за допомогою вмілого використання різноманітних мовних засобів, оволодіння культурою монологу, діалогу та полілогу; сприйняття й відтворення фахових текстів, засвоєння лексики й термінології фаху, вибір комунікативно виправданих мовних засобів, послуговування різними типами словників.

Комп'ютерна схемотехніка та архітектура комп'ютерів
Мета навчальної дисципліни – надання теоретичної підготовки в основах схемотехнічної конструкції вузлів обчислювальної техніки, якв створює основу для всіх подальших навчальних дисциплін, що пов'язані з вивченням архітектури сучасних комп'ютерів і їх окремих підсистем.

Мобільні системи
Мета дисципліни «Мобільні системи» є формування у здобувачів вищої освіти теоретичних знань і практичних навичок щодо принципів функціонування, архітектури, технологій і перспектив розвитку мобільних систем зв’язку. Вивчення сучасних та перспективних стандартів мобільного зв’язку, методів їх розгортання, особливостей застосування в різних умовах, а також оцінка ефективності та продуктивності мобільних мереж.

Комп'ютерні мережі
Програма вивчення навчальної дисципліни "Комп’ютерні мережі" складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки «Комп’ютерні мережі та Інтернет» бакалаврів спеціальності 123 Комп'ютерна інженерія.
На вивчення навчальної дисципліни " Інформаційно-комунікаційні технології " відводиться 4 кредитів ЄКТС, 120 годин.
Предмет охоплює вивчення основних концепцій, принципів, технологій та практичних аспектів побудови, функціонування та управління сучасними комп’ютерними мережами. Дисципліна розглядає комп’ютерні мережі як складну систему, яка забезпечує передачу, обробку та зберігання інформації між різними пристроями. Основна увага приділяється архітектурі мереж, протоколам передачі даних, методам адресації, засобам забезпечення безпеки та ефективності мереж, а також інструментам для їх проектування та адміністрування.
Міждисциплінарні зв’язки: забезпечується вивченням дисциплін – Комп’ютерна дискретна математика, Основи комп’ютерної інженерії, Комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів, Основи інфокомунікацій.

Мережеві сервіси та сервісні платформи
Дисципліна «Мережеві сервіси та сервісні платформи» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно
до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: організаційна структура та протоколи Інтернет,
Інтернет речей, технології BigData, інформаційно-комунікаційні технології, планування та проєктування
комп’ютерних мереж. Навчання спрямовано на:
1) Формування у здобувачів вищої освіти знань, необхідних для розуміння, які сервісні платформи використовуються
для виробництва і надання користувачам різних типів послуг, у чому полягає особливість розгортання цих
платформ, яких вимог слід дотримуватися при експлуатації сервісних платформ та яких принципів слід
2
дотримуватися при проєктуванні сервісних платформ інформаційних мереж для різних типів сервісів та послуг..
2) розвиток навичок роботи з проєктування сервісних платформ для різних типів послуг та моделювання їх роботи;
3) опанування фахових компетентностей з застосування різних типи сервісних платформ для реалізації того чи іншого
мережевого сервісу; зі здійснення обґрунтованого вибору відповідної сервісної платформи та аналіз переваг та
ризиків при застосуванні тієї чи іншої сервісної платформи.

Системний аналіз
Дисципліна «Системний аналіз» має міждисциплінарний характер і забезпечує засвоєння методологічних принципів формулювання проблемних завдань створення складних штучних об’єктів, побудову адекватних математичних моделей та знаходження відповідних методів розв’язування задач. Предметом навчальної дисципліни є системний підхід та методи системотехніки, що дозволяють створювати складні штучні системи у всіх галузях людської діяльності.

Методи захисту інформації в комп’ютерних мережах
Дисципліна «Методи захисту інформації в комп’ютерних мережах» розглядає важливі аспекти забезпечення безпеки інформації в сучасних комп'ютерних мережах. Курс розроблений з метою підготовки студентів до розуміння та впровадження стратегій та технічних методів захисту даних у мережевому середовищі. В рамках цієї дисципліни розглядаються такі питання, як криптографія, мережеві загрози та інциденти, методи виявлення та реагування на інциденти, контроль доступу, безпека мережевого обладнання та програмного забезпечення, а також адміністрування безпеки мережі.

Програмно-апаратні засоби комп'ютерних мереж
Дисципліна «Програмно-апаратні засоби комп’ютерних мереж» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів, комп’ютерні мережі, основи інфокомунікацій. Навчання спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти базових знань, необхідних для розуміння, які програмні та апаратні засоби використовуються під час організації комп’ютерних мереж, у чому полягає особливість цих засобів та яких вимог необхідно дотримуватися при їх експлуатації,
2) розвиток навичок роботи з програмними та апаратними засобами різних типів і принципів;
3) опанування фахових компетентностей з застосування різних типів програмних та апаратних засобів для реалізації того чи іншого функціоналу комп’ютерної мережі; зі здійснення обґрунтованого вибору необхідних апаратно-програмних засобів та аналіз переваг та ризиків при застосуванні того чи іншого апаратного або програмного засобу.

ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВОТВОРЕННЯ
Предметом навчальної дисципліни «Історія України та державотворення» є данні про появу людей на території, окресленої кордонами сучасної України, їх розселення і спосіб життя, про їх етногенез, про українців і їх відносини з іншими народами, про матеріальний і духовний їх розвиток, про боротьбу за свою незалежність. Також важливо зазначити, що Історія – це перш за все бачення, яке вимагає часової і просторової відстані при твердому об'єктивному аналізі. Тільки завершені історичні цикли (економічний, політичний, релігійний, культурний та інші), тобто цикли, відносно яких можна отримати всебічне уявлення, є предметом історії.

Філософія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Філософія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 123 Комп'ютерні мережі та інтернет.

Іноземна мова (англійська)
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово
Керування мережами та інформаційними сервісами
Програма вивчення нормативної навчальної дисципліни Керування мережами та інформаційними сервісами складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів спеціальності 123 Комп’ютерна інженерія.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є: архітектура інформаційних мереж, принципи функціонування інформаційних мереж та сервісівФормування у студентів знань, необхідних для розуміння принципів керування мережею, у чому полягає особливість організації необхідного обслуговування керованим обладнанням, яких принципів слід дотримуватися при забезпеченні безперервної роботи мережі та при виникненні можливих проблем. Отримання навичок роботи з мережними ресурсами та навичок керування трафіком, централізованого налаштування мережного обладнання

Основи інфокомунікацій
Дисципліна "Основи інфокомунікацій" є комплексною та міждисциплінарною, інтегруючи знання з кількох основних галузей освіти та науки. Вона охоплює такі області як фізика, вища математика, основи комп'ютерної інженерії, комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів, а також вивчення іноземної мови.
Дисципліна спрямована на підготовку студентів до розуміння та розв'язання складних інженерних завдань у сфері комп'ютерної інженерії. Це включає в себе вміння застосовувати знання з фізики та математики для аналізу та оптимізації комп'ютерних систем, розробки програмного забезпечення та побудови апаратних рішень. Такий підхід дає студентам необхідні навички для успішної роботи в сучасній комп'ютерній індустрії.
Технології Big Data
Програма вивчення навчальної дисципліни «Технології Big Data» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напряму (спеціальності) 123 Комп'ютерна інженерія.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є технології, в основі яких лежать принципи отримання, перетворення, розподіленого зберігання та обробки, а також аналізу великих обсягів даних. Навчання спрямоване на отримання студентами навичок практичного використання типових технологій та засобів аналітики даних, таких як MapReduce, Hadoop, NoSQL, додаткових бібліотек Python (NumPy, Pandas, Matplotlib).Метою навчальної дисципліни є формування у студентів базових умінь та компетенцій щодо методів та інформаційних технологій збирання, зберігання та обробки даних, розмір яких перевищує можливості звичайних програмних аналітичних платформ та баз даних по аналізу, зберіганню і управлінню інформацією.

Структуровані кабельні системи
Дисципліна «Структуровані кабельні системи» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: комп’ютерні мережі, фізика, основи інфокомунікацій. Навчання спрямовано на:
1) формування у здобувачів вищої освіти базових знань, необхідних для розуміння широкого кола реальних проблем у сфері створення та експлуатації кабельної інфраструктури комп'ютерних мереж;
2) розвиток умінь навички необхідні для проектування, інсталяції та подальшого адміністрування і експлуатації структурованих кабельних систем;
підвищення рівня комунікативної компетентності у сфері структурованих кабельних систем, зокрема в контексті обговорення проблемних питань з проектування та розвитку концепції структурованих кабельних систем з колегами, організаціями зі стандартизації у сфері СКС та іншими громадянами.
Технології програмування
Дисципліна "Технології програмування" є необхідним практичним і теоретичним фундаментом для фахівців з комп´ютерної інженерії, спрямована на вивчення основ інформаційно-комунікаційних технологій, засобів комп’ютерної техніки та інформаційних систем, принципів опрацювання цифрової інформації. Під час вивчення даної дисципліни студенти здобудуть знання, які допоможуть ефективно використовувати сучасні розробки технологій програмування при вивченні спеціальних дисциплін.

Мови програмування та компілятори
Мета дисципліни - формування у студентів компетентностей щодо
побудови алгоритмів комп'ютерних програм, їх представлення у графічній формі у
вигляді блок-схем, а також засад з розробки комп'ютерних консольних програм на
мові програмування С із певними елементами мови програмування С++, практичне засвоєння
основних понять і концепцій програмування та набуття навиків розробки програм
мовою програмування мовою високого рівня С++ для вирішення прикладних задач із
різних предметних областей.

Інформаційно-комунікаційні технології
Дисципліна "Інформаційно-комунікаційні технології" є інтердисциплінарною і комплексною, оскільки поєднує в собі знання з різних важливих галузей освіти та науки, такі як вища Вища математика, Фізика, Мови програмування та компілятори, Технології програмування, Комп’ютерна схемотехніка та архітектура комп’ютерів, Комп'ютерна дискретна математика, Технології нейронних мереж для створення контенту, Інтернет речей, Системний аналіз.
Дисципліна охоплює широкий спектр тем та питань і здебільшого спрямована на розвиток ключових навичок та знань, які важливі в сучасному інформаційному суспільстві. Вона займається поглибленим вивченням і практичним застосуванням технологій, які становлять основу сучасного інформаційного суспільства. Вона надає студентам навички та знання, необхідні для успішної роботи у сфері ІТ, розробки програмного забезпечення, адміністрування мереж та інших важливих аспектів сучасної технологічної галузі.Мета дисципліни
Надати здобувачам знання, навички та розуміння важливих аспектів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для підготовки їх до успішної роботи та професійного розвитку в сучасному інформаційному суспільстві.

Технології нейронних мереж для створення контенту
Дисципліна "Технології нейронних мереж для створення контенту" є інтердисциплінарною та комплексною, об'єднуючи в собі знання з кількох важливих галузей освіти та науки. Вона охоплює різні галузі, такі як вища математика, комп'ютерна дискретна математика, іноземні мови, мови програмування, компілятори та технології програмування.
Дисципліна вивчає сучасні методи та технології, пов'язані з використанням нейронних мереж для створення та обробки різних видів контенту. Ця дисципліна досліджує роль штучних нейронних мереж у генерації тексту, зображень, аудіо та відео матеріалів, а також їх використання у творчості, наукових дослідженнях та практичних застосуваннях. Студенти отримають знання про основні концепції нейронних мереж, архітектури та типи нейронних мереж, методи навчання нейронних мереж, а також розуміння їх можливостей та обмежень.
Мета дисципліниформування системних знань та розвиток умінь щодо дослідження та реалізації сучасних методів та технологій, пов'язаних з використанням нейронних мереж для створення та обробки різних видів контенту

Фізика
Курс Фізики для фахівців з комп'ютерної інженерії передбачає теоретичні та практичні заняття, самостійне навчання та індивідуальні завдання.
Програмні результати навчання:
· основні фізичні величини для опису явищ в електричних та магнітних системах;
· основні фізичні явища для класифікації процесів в електричних та магнітних системах;
· формулювання фізичних законів для опису явищ в електричних та магнітних системах, з використанням довідкової літератури;
· знаходити фізичні закони для опису явищ у в електричних та магнітних системах, з використанням технічної документації;
· перевести фізичні величини в систему одиниць СИ для можливості вирішення чисельних завдань за допомогою довідкової літератури;
· підтримувати чисельні результати для вирішення практичних завдань елементів роботи в електричних та магнітних системах, використовуючи вхідні дані та технічну документацію;
· оцінювати правильність результатів обчислень для вирішення практичних завдань елементів роботи в електричних та магнітних системах, з використанням технічної документації;
· проводити фізичні вимірювання окремих величин та параметрів для визначення режимів роботи елементів в електричних та магнітних системах, використовуючи стандартні засоби виміру;
· порівнювати результати практичних вимірів з теоретичними результатами для оцінки похибок вимірів, використовуючи довідкову літературу.