ОК-29. Екологічні характеристики міст
Програма освітньої компоненти «Екологічні характеристики міст» складена відповідно до освітньо-професійної програми спеціальності 275 - Транспортні технології (за видами). В процесі вивчення даної освітньої компоненти здобувачі вищої освіти вивчають вплив на навколишнє середовище роботи транспортних засобів, діяльності підприємств і споруд транспортної галузі. Вміння користуватись довідниковою літературою і аналізувати взаємодію різних видів транспорту й елементів біосфери, аналізувати вплив різних факторів на навколишнє середовище
Метою викладання освітньої компоненти «Екологічні характеристики міст» є формування системних знань і практичних умінь, необхідних для розуміння важливості проблем загальної та прикладної екології, управління природоохоронною діяльністю в системі автомобільного транспорту України, нормування та організації державного екологічного контролю шкідливих викидів автотранспорту, організації проведення інвентаризації викидів забруднюючих речовин в атмосферу для авторемонтних підприємств, організації державного екологічного контролю при виробництво і капітальному ремонті автомобілів.
ОК-28. Транспортна інфраструктура. Організація та безпека руху
Програма освітньої компоненти «Транспортна інфраструктура. Організація та безпека руху» складена відповідно до освітньо-професійної програми спеціальності 275 - Транспортні технології (за видами) направлена на вивчення транспортної інфраструктури, основних понять організації та безпеки дорожнього руху та здобувають навички застосування основних принципів організації руху на вулично-дорожній мережі міста.
Метою викладання освітньої компоненти «Транспортна інфраструктура. Організація та безпека руху» є вивчення теоретичні основи організації дорожнього руху, параметрів, характер рух транспортних засобів і пішоходів по вулицями та дорогами, методів дослідження та оптимізації організації дорожнього руху, установлення відповідності дій учасників та механізму ДТП та її елементів.
ОК-27. Транспортно- експедиційна робота
Програма освітньої компоненти «Транспортно-експедиційна робота» складена відповідно до освітньо-професійної програми спеціальності 275 - Транспортні технології (за видами). Курс передбачає вивчення теоретичних відомостей та здобуття практичних навиків по складанню відповідного виду документації перевізного процесу плануванню.
Метою викладання освітньої компоненти «Транспортно-експедиційна робота» є вивчення здобувачами вищої освіти основних понять вантажознавства, організації перевезень вантажів, маршрутизації, схем доставки та контролю за виконанням перевезень, дослідження особливостей організації роботи на об’єктах транспорту та планування забезпечення перевезень.
ОК-30. Міжнародні перевезення
Програма освітньої компоненти «Міжнародні перевезення» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки спеціальності 275 - Транспортні технології (за видами). В процесі вивчення даної освітньої компоненти здобувачі вищої освіти знайомляться з основними поняттями міжнародних перевезень та здобувають навички застосування отриманих знань при організації перевезень вантажів та пасажирів у міжнародному сполучені.
Метою викладання освітньої компоненти «Міжнародні перевезення» є формування системних знань і практичних умінь з організації міжнародних перевезень вантажів і пасажирів автомобільним транспортом.
ОК-21. Обслуговування та ремонт транспортних засобів
Програма освітньої компоненти «Обслуговування та ремонт транспортних засобів» складена відповідно до освітньопрофесійної програми спеціальності 275 - Транспортні технології (за видами) є транспортні засоби вантажного та пасажирського транспорту та їх експлуатаційні властивості, умови експлуатації та вимоги до транспортних засобів, технічні показники рухомого складу міського транспорту та забезпечення високої ефективності комерційної експлуатації АТЗ та безпеки транспортних процесів.
Метою викладання освітньої компоненти «Обслуговування та ремонт транспортних засобів» є надання здобувачам вищої освіти знань і умінь та навиків із забезпечення працездатності АТЗ, високої ефективності їх використання за призначенням шляхом реалізації відповідного комплексу профілактичних ремонтно-обслуговуваних дій чи ремонтновідновних робіт.; застосування сучасних технологій аналізу експлуатаційних властивостей транспортних засобів міського транспорту та вибору раціональних транспортних засобів для конкретних умов перевезень.
ОК-25 Вантажознавство
Вивчення освітньої компоненти "Вантажознавство" полягає у розкритті суті і методики розробки сукупності правил перевезення вантажів автомобільним транспортом, визначення транспортної характеристики вантажів з метою досягнення запланованих кінцевих результатів і дотримання існуючих вимог.
Метою викладання освітньої компоненти надати майбутньому фахівцю теоретичні знання та практичні навички з питань систематизації та аналізу вантажів за видами ознак для забезпечення ефективного використання транспортних засобів. Вантаж, що відповідає вимогам безпечного та збереженого перевезення, вважається таким, що знаходиться у транспортабельному стані. Знання властивостей вантажів і технічних умов їх перевезення дозволяє запобігти псуванню, чи погіршенню якості вантажів, сприяє раціональному завантаженню транспортних засобів і забезпеченню безпеки перевезення вантажів.
ОК-26. Логістика
Набуття здобувачами вищої освіти теоретичних знань з питань концепції, стратегії й тактики логістики та принципів і закономірностей створення й руху матеріальних потоків; опанування студентами методичним інструментарієм 2 розроблення та реалізації завдань логістики; оволодіння ідеологією концепції та навичками логістичного управління; розроблення пропозицій щодо формування та удосконалення логістичних систем і механізмів їх функціонування; набуття навичок оцінки економічної ефективності та наслідків здійснення логістичних рішень.
Надання здобувачам вищої освіти необхідних теоретичних знань та допомогти сформувати практичні навички, які б дозволили ефективно використовувати теорію логістики, методи та інструментарій прийняття логістичних рішень, вміння реалізувати концепцію логістичного планування та управління на рівні суб'єкта господарювання.
ОК-22 Основи теорії транспортних процесів і систем
Програма освітньої компоненти «Основи теорії транспортних процесів і систем» складена відповідно до освітньопрофесійної програми та присвячена широкому колу фундаментальних питань щодо устрою та функціонуванню транспортних систем, їх особливості для різних видів сучасних і перспективних видів транспорту та транспортнотехнологічних ліній.
Метою викладання освітньої компоненти «Основи теорії транспортних процесів і систем» є формування основ знань в галузі транспорту та набуття слухачами компетенцій у частині забезпечення ефективного функціонування транспортних процесів і систем, організації оптимальної роботи транспортних підприємств та творчого мислення при розв’язанні інженерних і дослідницьких задач різної складності.
ОК-24 Спеціалізований рухомий склад транспорту
В процесі вивчення даної освітньої компоненти передбачає вивчення теоретичних відомостей та здобуття практичних навиків по вивченню конструкції та застосуванню рухомого складу автомобільного транспорту під час вибору та перевезенню насипних, твердих, пакетованих, рідких, газоподібних та інших видів вантажів. Результат оволодіння матеріалом курсу забезпечить формування необхідних знань для прийняття самостійних рішень із питань організації вантажних перевезень.
Метою викладання освітньої компоненти «Спеціалізований рухомий склад» є надання теоретичних знань і практичних навичок з робочих процесів, особливостей конструкцій спеціалізованого технологічного обладнання транспортних засобів цієї категорії, а також оцінювати експлуатаційні, техніко-економічні, технологічні, правові, соціальні складові організації перевезень
ОК-23 Промисловий транспорт та взаємодія видів транспорту
Програма освітньої компоненти «Промисловий транспорт та взаємодія видів транспорту» складена відповідно до освітньо-професійної програми є закономірності, що знаходяться в структурі систем управління якістю промислових транспортних послуг, основні поняття та складові щодо видів та якості таких транспортних послуг, систем і 2 системного аналізу, історія розвитку і становлення цих транспортних систем, основні положення та відповідні стандарти, прийняті щодо застосування систем управління якістю промислових транспортних послуг та їх функціонування згідно ISO 9000, ISO 9001, ISO 9004
Метою викладання освітньої компоненти «Промисловий транспорт та взаємодія видів транспорту» є забезпечення відповідних сучасних вимог до знань студентів про загальні закономірності та застосування системного підходу в управлінні якістю промислових транспортних перевезень; узагальнення даних науково-практичної діяльності в області системного підходу в управлінні якістю на промисловому транспорті; формування поняттєво-категорійного, теоретичного і методологічного апарату, необхідного для вивчення особливостей класифікації транспортних послуг, функціонування промислового транспорту та економічного значення цього транспорту для суспільства та економіки України; вивчення основних видів діяльності промислового транспорту, методів та форм контролю і прийняття рішень щодо якості послуг транспорту в Україні; вивчення основ стандартизації відповідно СУЯ, набуття знань та методів щодо застосування стандартів серії ІSО в розробці, аналізі та вдосконаленні СУЯ роботи промислових транспортних підприємств для забезпечення економічної стабільності, конкурентної спроможності та задоволення потреб споживачів послуг, принципи розробки документів по ІSО 9001, ІSО 9004.
ОК-20. Будова, експлуатація та ергономіка автомобілів
Будова, експлуатація та ергономіка автомобілів.
Програма освітньої компоненти «Будова, експлуатація та ергономіка автомобілів» складена відповідно до освітньопрофесійної програми спеціальності 275 - Транспортні технології (за видами) дає можливість вивчити основні характеристики та загальна будова автотранспортних засобів; наукові основи і особливості безпеки праці під час технічного обслуговування, ремонту автотранспортних засобів.
Метою викладання освітньої компоненти «Будова, експлуатація та ергономіка автомобілів» є формування комплексу знань і практичних навичок за такими напрямками: загальна будова автотранспортних засобів, класифікація та 2 міжнародні системи позначень автомобілів, загальна будова і робота двигуна внутрішнього згорання; будова і принцип роботи механізмів і систем двигунів внутрішнього згорання; будова і принцип дії агрегатів трансмісії, підвіски, рульового механізму і гальмівної системи автомобіля, ергономіка автомобілів.
Фізика
Метою викладання навчальної дисципліни «Фізика» є - забезпечення опанування студентами основних фізичних гіпотез, моделей, концепцій, законів, явищ на рівнях теоретичних узагальнень, достатніх для розуміння та пояснення фізичних, хімічних та біологічних явищ і процесів, формування цілісної картини Всесвіту..
Цілі курсу:
· оволодіння основними поняттями та термінами, які описують технологічні процеси в різноманітних системах;
· надання базових знань з фізичного моделювання явищ у різних системах;
· ознайомлення з використанням та приладами для фізичних вимірювань ;
· отримання практичних навичок з фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних та інженерних розрахунків .
Іноземна мова (англійська)
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» є необхідною і невід'ємною складовою частиною професійної підготовки кадрів технічних спеціальностей, що зумовлено потребою забезпечення промислових підприємств національної економіки кваліфікованими фахівцями, які здатні ефективно спілкуватись в професійному іншомовному середовищі задля впровадження найсучасніших технологій в Україні.
Курс вивчення англійської мови базується на знаннях та вміннях, одержаних студентами в середній школі, носить професійно-орієнтований характер та є спрямований на подальший розвиток мовленнєвих навичок (читання, аудіювання, говоріння, письмо) та здатності їх ефективного застосування у відповідних комунікативних ситуаціях.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю.