Цифрова трансформація бізнесу (073)
Метою викладання навчальної дисципліни є розширити уявлення майбутніх управлінців
про рух системи економічних відносин та модифікацію умов діяльності економічних
суб’єктів у цифрову епоху, надати розуміння змісту і напрямів цифрової трансформації
бізнесу, вивчити досвід провідних технологічних компаній світу у формуванні та розвитку цифрових бізнес-екосистем, розвинути практичні навички самостійного відстеження тенденцій та змін
у діловому середовищі в умовах активного використання цифрових технологій,
платформ та рішень.
Маркетинг ІТ-продуктів
У межах цієї дисципліни здобувачі отримують знання у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів. Здобувач під час проходження інтерактивного курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» відчує себе частиною ІТ-команди та зануриться в процес створення та просування IT-продуктів.
Управління штучним інтелектом у бізнесі
Дисципліна «Управління штучним інтелектом у бізнесі» спрямована на вивчення стратегій, методів та інструментів, які дозволяють ефективно впроваджувати та управляти штучним інтелектом (ШІ) у бізнесі.