Соціальна відповідальність бізнесу

Соціальна відповідальність бізнесу

Курс присвячений вивченню концепції корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) як складової сталого розвитку бізнесу. Розглядаються принципи етичного ведення бізнесу, взаємодія компаній із зацікавленими сторонами, екологічна та соціальна відповідальність, вплив бізнесу на суспільство та репутацію бренду. Окрема увага приділяється впровадженню КСВ-стратегій, аналізу кращих практик та оцінці їх ефективності. Курс поєднує теоретичну базу з реальними кейсами та практичними завданнями.

Цифрова трансформація бізнесу (073)

Цифрова трансформація бізнесу (073)

Метою викладання навчальної дисципліни є розширити уявлення майбутніх управлінців про рух системи економічних відносин та модифікацію умов діяльності економічних суб’єктів у цифрову епоху, надати розуміння змісту і напрямів цифрової трансформації бізнесу, вивчити досвід провідних технологічних компаній світу у формуванні та розвитку цифрових бізнес-екосистем, розвинути практичні навички самостійного відстеження тенденцій та змін у діловому середовищі в умовах активного використання цифрових технологій, платформ та рішень.

Маркетинг ІТ-продуктів

Маркетинг ІТ-продуктів

У межах цієї дисципліни здобувачі отримують знання у напрямі digital-маркетингу IT-продуктів. Здобувач під час проходження інтерактивного курсу «Маркетинг ІТ-продуктів» відчує себе частиною ІТ-команди та зануриться в процес створення та просування IT-продуктів.

 


Управління штучним інтелектом у бізнесі

Управління штучним інтелектом у бізнесі

Дисципліна «Управління штучним інтелектом у бізнесі» спрямована на вивчення стратегій, методів та інструментів, які дозволяють ефективно впроваджувати та управляти штучним інтелектом (ШІ) у бізнесі.