Креативний менеджмент 073

Креативний менеджмент 073

Навчальна дисципліна «Креативний менеджмент» належить до обов’язкових дисциплін циклу професійної підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент». У процесі вивчення дисципліни розкривається роль креативного підходу в діяльності підприємства; розглядаються аспекти управління креативністю; умінні генерувати ідеї та оволодіти новими знаннями, на базі яких реалізуються проєкти та програми; аналізується досвід формування креативної економіки в зарубіжних країнах та креативний потенціал України для створення креативних організацій.

Методологія наукових досліджень

Методологія наукових досліджень

Програма вивчення навчальної дисципліни «Методологія наукових досліджень та економічна доброчесність» складена відповідно до освітньої програми підготовки магістрів спеціальності 073-Менеджмент.

 Обсяг курсу – 5 кредитів.

 Дисципліна спрямована на формування цілісного уявлення про науку як систему знань з теорії, методології та методів пізнання економічних систем; основ методики планування наукового дослідження; охоплює необхідні практичні аспекти набуття, примноження й оновлення знань, які передбачають уміння ставити наукові завдання, планувати їх виконання, організовувати збір та обробку інформації, а також створювати умови для генерування нових ідей та їх практичної реалізації.

 Метою навчальної дисципліни є оволодіння науковими методами пізнання; вивчення методології наукових досліджень та застосування її при аналізі мікро- та макроекономічних процесів; набуття навичок у застосуванні наукових і техніко-економічних задач на практиці.


Маркетинговий менеджмент

Маркетинговий менеджмент

Програма вивчення навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» складена відповідно до освітньої програми підготовки магістра спеціальності 073-Менеджмент.

Обсяг курсу – 5 кредитів.

Дисципліна спрямована на набуття теоретичних знань, вивчення цілей, завдань та основних складових системи маркетингового менеджменту; оволодіння методами та алгоритмами управління маркетинговою діяльністю підприємства; отримання вміння творчого пошуку шляхів удосконалення процесів та методів управління маркетинговою діяльністю господарюючого суб’єкта, а також розв’язання конкретних маркетингових завдань.

Метою викладання навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві, а також здатність розв’язувати у процесі навчання задачі і проблеми з маркетингового менеджменту, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій в управлінні маркетингом.

Програма навчальної дисципліни складається з двох змістовних модулів: 

Змістовний модуль 1. Теоретичні основи маркетингового менеджменту.

Змістовний модуль 2.  Організаційно-функціональні аспекти маркетингового менеджменту.