Алгоритми та технології побудови рекомендаційних систем
Метою викладання навчальної дисципліни є підготовка студента до ефективного використання сучасних методів розробки рекомендаційних систем різного профілю. Ознайомлення з основними поняттями колективного розуму та машинного навчання, методами колаборативної фільтрації та існуючими метриками оцінки подібності, сучасними програмними засоби для проектування i розробки рекомендаційних систем.
Конфліктно-керовані системи
Методом викладання навчального курсу є підготовка магістрів до
ефективного застосування методів конфліктних систем та володіння
практичними навичками виконання прикладних завдань інтелектуального
аналіз даних.
Економічне обґрунтування інноваційних рішень
Опанування механізмом ефективного управління інноваційними процесами є передумовою суттєвих радикальних рішень у сфері інфокомунікації і забезпечує ефективні засоби виходу з кризових ситуацій.
У сучасних умовах діджиталізації суспільства існує достатня кількість внутрішніх причин, обумовлених саме сутнісними характеристиками інновацій, закономірностями інноваційного розвитку та функціонуванням ефективної інноваційної системи, що торкається інтересів багатьох підприємств.
Відповідно до того, що інноваційна діяльність є вирішальним елементом розвитку сучасного виробництва, проблеми економічного обґрунтування інноваційних рішень набувають особливої актуальності. Вони важливі, як на рівні підприємства сфери інфокомунікацій, так і на вищих рівнях управління національної економіки.
Тому виглядає закономірним вивчення дисципліни «Економічне обґрунтування інноваційних рішень», яка сприяє зосередити увагу на економічному змісті та загальних закономірностях інноваційної діяльності підприємств сфери інтелектуальних технологій та зв’язку.
Мета дисципліни: формування у майбутнього фахівця (зокрема магістра) комплексу теоретичних знань і практичних умінь оцінювання ефективності інноваційних рішень,спрямувань науково-технічного прогресу з позицій їх економічної та соціальної цілеспрямованості.
Завдання дисципліни: основним завданням дисципліни «Економічне обґрунтування інноваційних рішень» є вивчення основних теоретико-методичних принципів та ознайомлення з засадами активізації інноваційної діяльності, стимулювання, фінансування та визначення ефективності інновацій.
Предмет вивчення дисципліни: теоретико-методологічні основи формування сучасного механізму інноваційної діяльності.
Інформаційна безпека інноваційної діяльності
Анотація
дисципліни «Інформаційна безпека інноваційної діяльності»
Мета дисципліни «Інформаційна безпека інноваційної діяльності» є надання знань фахівцям з сучасних методів захисту інформаційного середовища інноваційних підприємств, тенденцій в галузі захисту інноваційної діяльності, аналіз загроз та ризиків витоку конфіденційної інформації для забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств, особливостей формування і роботи систем інформаційної безпеки в інноваційних підприємствах та організаціях.
Завдання навчальної дисципліни. В результаті вивчення дисципліни студент повинен знати: основи державного регулювання інноваційної діяльності в Україні, загрози та ризики витоку конфіденційної інформації для забезпечення конкурентних переваг інноваційних підприємств, методи захисту конфіденційної інформації при інноваційній діяльності, сучасні тенденції в галузі захисту інформації інноваційного підприємства, експертні оцінки загроз інноваційному підприємству в різних країнах світу, особливості формування і роботи систем інформаційної безпеки в інноваційних підприємствах та організаціях, засоби одержання несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації, особливості нормативно-правового регулювання інноваційної діяльності, організацію системи промислової та економічної контррозвідки в інноваційних організаціях, основні положення політики інформаційної безпеки при інноваційної діяльності, основні функції служби захисту інформації інноваційної організації, особливості моніторингу системи інформаційної безпеки в інноваційних організаціях;
вміти: використовувати пільги, передбаченні Законом України про інноваційну діяльність, враховувати загрози та ризики витоку конфіденційної інформації з метою забезпечення конкурентних переваг інноваційної діяльності, використовувати основні методи захисту конфіденційної інформації при інноваційній діяльності, використовувати сучасні тенденції в галузі захисту інформації інноваційного підприємництва, враховувати експертні оцінки загроз інноваційному підприємництву в різних країнах світу, враховувати особливості формування та специфіку роботи систем інформаційної безпеки інноваційних підприємств, враховувати засоби одержання несанкціонованого доступу до конфіденційної інформації, враховувати особливості нормативно-правового регулювання інноваційної діяльності, враховувати організацію системи промислової та економічної контррозвідки в інноваційних організаціях, враховувати основні положення політики інформаційної безпеки в інноваційних організаціях, використовувати основні функції служби захисту інформації інноваційної організації, враховувати особливості моніторингу системи інформаційної безпеки в інноваційних організаціях.
Інформаційний обсяг дисципліни
Тема 1. Забезпечення конкурентних переваг при інноваційній діяльності.
Тема 2. Сучасні тенденції в галузі захисту інформації інноваційного підприємництва.
Тема 3. Загрози та ризики витоку конфіденційної інформації та кіберінцидентів.
Тема 4. Аналіз методології та методів формування систем інформаційної безпеки і служб захисту інформації в інноваційних організаціях та підприємствах.
Тема 5. Організація систем промислової та економічної контррозвідки в інноваційних організаціях.
Тема 6. Методика захисту від і за допомогою соціального інжинірингу.
Тема 7. Основи методики оцінки кіберзахищеності об’єктів інноваційної діяльності та зрілості системи кібербезпеки..
Педагогіка та психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та Психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки магістра за спеціальністю 121 – Інженерія програмного забезпечення.
Обсяг курсу «Педагогіка та психологія» – 3 кредити ЄКТС, викладається в І семестрі.
Предметом курсу є психіка, закономірності пізнання та розвитку інтелекту, особливості формування та розвитку особистості у процесі освітньої діяльності, вплив соціалізації, виховання та навчання на особистість, соціально-психологічну обумовленість поведінки людини у великих і малих соціальних групах, ефективних стратегіях комунікативної поведінки, особливості педагогічного спілкування та стилі керівництва малими групами.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
1. Психолого-педагогічна підготовка студентів до професійної діяльності.
2. Формування психолого-педагогічної компетентності студентів.