Методологія наукових досліджень
Предметом вивчення є формування у здобувачів системи світоглядних
уявлень про методологію як галузь інтелектуальної діяльності,
однієї з функцій якої являється здійснення взаємно збагачуючих
зв'язків між дисциплінами різного рівня узагальнення Вивчення
дисципліни сприяє оволодінню широкої панорами
методологічних принципів і підходів до наукового дослідження;
формування методологічної і наукової культури, гнучкого
сприйняття наукових текстів та формуванню принципів та методів
організації роботи над дисертаційним дослідженням.
Оптимізація телекомунікаційних і радіотехнічних систем
«Оптимізація телекомунікаційних і радіотехнічних систем» – дисципліна, яка вивчається в вищих закладах з метою формування у майбутніх фахівців системи понять, сукупності знань і умінь щодо методів, які використовуються для оптимізації систем та мереж електронних комунікацій.
Після вивчення дисципліни отримуються навики, які використовуються під час науково-дослідної роботи, в тому числі при написанні випускних кваліфікаційних робіт.
Метою курсу є формування у майбутніх фахівців компетенцій щодо системи понять та сукупності знань і умінь, необхідних у науковій і практичній діяльності фахівців при дослідженні, розробленні та експлуатації телекомунікаційних і радіотехнічних систем та мереж, з метою підвищення їх ефективності.
Педагогіка та психологія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та Психологія» складена відповідно до освітньої програми підготовки магістра спеціальності 172 – Телекомунікації та радіотехніка.
Обсяг курсу «Педагогіка та психологія» – 3 кредити ЄКТС, викладається в І семестрі.
Предметом курсу є психіка, закономірності пізнання та розвитку інтелекту, особливості формування та розвитку особистості у процесі освітньої діяльності, вплив соціалізації, виховання та навчання на особистість, соціально-психологічну обумовленість поведінки людини у великих і малих соціальних групах, ефективних стратегіях комунікативної поведінки, особливості педагогічного спілкування та стилі керівництва малими групами.
Програма навчальної дисципліни складається з
таких змістових модулів:
1. Психолого-педагогічна підготовка студентів до професійної діяльності.
2. Формування психолого-педагогічної компетентності студентів.
ВІДЕОАНАЛІТИКА ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ОБРОБКА ВІДЕО
Предметом вивчення
навчальної дисципліни є принципи відеоаналітики, основні
технології, алгоритми й технічні та експлуатаційні характеристики відповідного
обладнання, що застосовують під час аналізу відеосигналів в системах
відеоспостереження, електронної комерції, медицини, тощо