Методологія наукових досліджень

Методологія наукових досліджень

Предметом вивчення є формування у здобувачів системи світоглядних уявлень про методологію як галузь інтелектуальної діяльності, однієї з функцій якої являється здійснення взаємно збагачуючих зв'язків між дисциплінами різного рівня узагальнення Вивчення дисципліни сприяє оволодінню широкої панорами методологічних принципів і підходів до наукового дослідження; формування методологічної і наукової культури, гнучкого сприйняття наукових текстів та формуванню принципів та методів організації роботи над дисертаційним дослідженням.

Оптимізація телекомунікаційних і радіотехнічних систем

Оптимізація телекомунікаційних і радіотехнічних систем

«Оптимізація телекомунікаційних і радіотехнічних систем» – дисципліна, яка вивчається в вищих закладах з метою формування у майбутніх фахівців системи понять, сукупності знань і умінь щодо методів, які використовуються для оптимізації систем та мереж електронних комунікацій.

Після вивчення дисципліни отримуються навики, які використовуються під час науково-дослідної роботи, в тому числі при написанні випускних кваліфікаційних робіт.

Метою курсу є формування у майбутніх фахівців компетенцій щодо системи понять та сукупності знань і умінь, необхідних у науковій і практичній діяльності фахівців при дослідженні, розробленні та експлуатації телекомунікаційних і радіотехнічних систем та мереж, з метою підвищення їх ефективності.


Педагогіка та психологія

Педагогіка та психологія

Програма вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка та Психологія» складена  відповідно до освітньої програми підготовки магістра спеціальності 172 – Телекомунікації та радіотехніка.

Обсяг курсу «Педагогіка та психологія» – 3 кредити ЄКТС, викладається в І семестрі.

Предметом курсу є психіка, закономірності пізнання та розвитку інтелекту, особливості формування та розвитку особистості у процесі освітньої діяльності, вплив соціалізації, виховання та навчання на особистість, соціально-психологічну обумовленість поведінки людини у великих і малих соціальних групах, ефективних стратегіях комунікативної поведінки, особливості педагогічного спілкування та стилі керівництва малими групами.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

1. Психолого-педагогічна підготовка студентів до професійної діяльності.

2. Формування психолого-педагогічної компетентності студентів.