
Іноземна мова (англійська) Бакалаврат
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.

Безпека життєдіяльності та охорона праці
«Безпека життєдіяльності й
охорона праці» – дисципліна, яка вивчається в вищих закладах з метою формування
у майбутніх фахівців знань щодо стану і проблем безпеки людини в умовах впливу
негативних факторів оточуючого середовища, охорони праці, методів і засобів
забезпечення умов виробничого середовища і безпеки праці згідно з чинними
законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, знань щодо стану і проблем
захисту населення в умовах надзвичайних ситуацій. Дана дисципліна розкриває
закономірності виникнення небезпек, їх властивості, наслідки впливу на організм
людини та об'єкти середовища; способи захисту і збереження здоров'я та життя
людини, збереження її працездатності, а також захисту життєвого середовища від
небезпек; розробки і реалізації відповідних засобів і заходів щодо створення та
підтримки здорових і безпечних умов життя та діяльності людини, як
повсякденних, під час трудової діяльності так і в умовах надзвичайних ситуацій.

Українська соціологічна традиція та сучасні дослідження
Курс “ Українська соціологічна традиція та сучасні дослідження ” тісно пов’язаний з такими базовими курсами, як “Соціальна філософія”, “Соціальна психологія”, “Політологія”. Навчання спрямовано на:
1) розвиток наукових уявлень про витоки, базові положення та основні пізнавальні суперечності розвитку соціології в Україні;
2) опанування понятійним апаратом соціології з урахуванням особливостей її розвитку в Україні;
3) опанування поглядів щодо критеріїв типології етапів розвитку соціологічної думки в Україні;
4) розширення професійних вмінь аналітично ідентифікувати коректність застосування етичних норм в професійній діяльності соціолога;
здійснювати порівняння тенденцій розвитку та місця української соціології в контексті світової соціології.
Соціологія споживацької поведінки
1.Мета дисципліни - формування у студентів сучасних знань та практичних умінь здійснювати соціологічну інтерпретацію феномену споживання як одного з основних засобів об’єктивізації способу життя людини у суспільстві, процесів соціальної взаємодії в контексті життєдіяльності людей, забезпечення потреб та досягнення соціальних цілей, а також вироблення розуміння засад соціальної технологізації процесу споживання.
2.Попередні вимоги до опанування або вибору навчальної дисципліни:
1.Знання студентами основ філософії, психології, соціології, економіки та маркетингу.
2.Володіння навичками читання і критичного аналізу соціальної інформації й текстів, опублікованих українською, англійською та російською мовами.
3.Володіння навичками аналітичних та пошукових методів соціологічної емпірики.
3.Анотація навчальної дисципліни:
Навчальна дисципліна належить до дисциплін вільного вибору студента блоку «Соціальні технології економічної сфери: менеджмент та маркетинг». Дисципліна має на меті системне опанування студентами засад соціологічного дослідження феномену споживання в сучасному суспільстві та напрацювання умінь володіти відповідними методами та формами соціальних технологій трансформації практик споживання. Курс орієнтований на ознайомлення студентів з класичними та сучасними теоріями суспільства споживання, методами соціологічного дослідження поведінки споживачів, формування у студентів наукового розуміння соціального підгрунтя практик споживання. Навчальна дисципліна акумулює теоретичні та практичні знання про різні аспекти споживчої діяльності, спрямованої на задоволення та ідентифікацію потреб та інтересів соціальних груп. Вивчення курсу сприяє формуванню професійних і загальнокультурних компетенції!
4.Завдання (навчальні цілі):
-вивчення особливостей соціологічного підходу до аналізу споживання як однієї з основних соціальних практик сьогодення;
-розкриття особливостей функціонування споживання в трансформаційних умовах сучасного соціуму;
-вироблення розуміння сутності інноваційних соціальних технологій формування торгових просторів та виявлення соціальних факторів споживання, а також технологій маніпулювання споживчою поведінкою;
-формування навичок аналізу механізмів формування і трансляції системи цінностей