Соціологія маркетингу

Соціологія маркетингу

Дисципліна "Соціологія маркетингу" глибоко занурює студентів у соціальні виміри маркетингу. Курс охоплює як основні соціологічні теорії, що лежать в основі маркетингу, так і підходи до міждисциплінарного аналізу маркетингової діяльності. Студенти ознайомляться з ключовими методами маркетингових досліджень, а також вивчать різноманітні форми та методи маркетингу в різних сферах. Особлива увага приділяється механізмам ринкової регуляції суспільного життя, що дозволяє зрозуміти ширший вплив маркетингу.

З практичної точки зору, дисципліна дає можливість застосовувати отримані знання та навички в реальних маркетингових проєктах. Зокрема, студенти навчаться проводити експертну оцінку маркетингових стратегій та технологій, використовуючи сучасні методи та підходи.

Навчальні цілі:

  1. Сформувати комплексне розуміння організації та управління маркетинговою поведінкою.
  2. Надати студентам знання та практичні навички щодо сучасних стратегій і методів маркетингової діяльності.
  3. Забезпечити усвідомлення основних принципів та механізмів роботи маркетингу, зокрема при розробці програм маркетингових досліджень та формуванні цілеспрямованих комунікацій з різними групами громадськості.

Багатомірні методи аналізу  в соціології

Багатомірні методи аналізу в соціології

Дисципліна «Багатовимірні методи обробки соціологічної інформації» рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальностями «Соціологія», «Психологія», «Маркетинг» та іншими, пов’язаними з соціальними науками. Необхідними умовами для навчання є базові знання статистики, а також досвід роботи з програмним забезпеченням для статистичної обробки даних (наприклад, SPSS, R).

Навчання спрямоване на:

–        Надання теоретичних знань основних концепцій багатовимірного статистичного аналізу, таких як факторний аналіз, кластерний аналіз, регресійний аналіз та інші.

–        Формування практичних навичок з використання спеціалізованого програмного забезпечення для проведення багатовимірних статистичних аналізів, інтерпретації результатів та візуалізації даних.

–        Розвиток аналітичного мислення та здатності до самостійного вирішення дослідницьких завдань;

–        Отримані знання та навички дозволять студентам проводити власні соціологічні дослідження, аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення на основі отриманих результатів.


Соціологічні методи дослідження масових комунікацій

Соціологічні методи дослідження масових комунікацій

Курс “ Соціологічні методи дослідження масових комунікацій ” тісно пов’язаний з такими базовими курсами, як “Соціальна філософія”, “Соціальна психологія”, “Політологія”. Навчання спрямовано на: 

1) формування уявлень про ЗМК як соціальний інститут, розвиток якого тісно пов’язаний з розвитком людської цивілізації; 

2) отримання системного комплексу знань про інформаційну індустрію як соціальний інститут; 

3) вивчення впливу ЗМК на індивід, соціум, громадську думку; 

4) вивчення соціологічних досліджень в галузі функціонування інституту ЗМК, 

5) засвоєння методик, за допомогою яких можна отримати уявлення про якісні та кількісні характеристики ЗМК.

– є ознайомлення зі специфічною природою засобів масової комунікації; поглиблення розуміння системності як важливої ознаки засобів масової комунікації у сьогоденні; закріплення розуміння функціональних особливостей засобів масової комунікації та їх ролі у житті сучасної людини і соціуму.