Соціологічні методи дослідження масових комунікацій

Соціологічні методи дослідження масових комунікацій

Курс “ Соціологічні методи дослідження масових комунікацій ” тісно пов’язаний з такими базовими курсами, як “Соціальна філософія”, “Соціальна психологія”, “Політологія”. Навчання спрямовано на: 

1) формування уявлень про ЗМК як соціальний інститут, розвиток якого тісно пов’язаний з розвитком людської цивілізації; 

2) отримання системного комплексу знань про інформаційну індустрію як соціальний інститут; 

3) вивчення впливу ЗМК на індивід, соціум, громадську думку; 

4) вивчення соціологічних досліджень в галузі функціонування інституту ЗМК, 

5) засвоєння методик, за допомогою яких можна отримати уявлення про якісні та кількісні характеристики ЗМК.

– є ознайомлення зі специфічною природою засобів масової комунікації; поглиблення розуміння системності як важливої ознаки засобів масової комунікації у сьогоденні; закріплення розуміння функціональних особливостей засобів масової комунікації та їх ролі у житті сучасної людини і соціуму.