
Соціологія маркетингу
Дисципліна "Соціологія маркетингу" глибоко занурює студентів у соціальні виміри маркетингу. Курс охоплює як основні соціологічні теорії, що лежать в основі маркетингу, так і підходи до міждисциплінарного аналізу маркетингової діяльності. Студенти ознайомляться з ключовими методами маркетингових досліджень, а також вивчать різноманітні форми та методи маркетингу в різних сферах. Особлива увага приділяється механізмам ринкової регуляції суспільного життя, що дозволяє зрозуміти ширший вплив маркетингу.
З практичної точки зору, дисципліна дає можливість застосовувати отримані знання та навички в реальних маркетингових проєктах. Зокрема, студенти навчаться проводити експертну оцінку маркетингових стратегій та технологій, використовуючи сучасні методи та підходи.
Навчальні цілі:
- Сформувати комплексне розуміння організації та управління маркетинговою поведінкою.
- Надати студентам знання та практичні навички щодо сучасних стратегій і методів маркетингової діяльності.
- Забезпечити усвідомлення основних принципів та механізмів роботи маркетингу, зокрема при розробці програм маркетингових досліджень та формуванні цілеспрямованих комунікацій з різними групами громадськості.

Багатомірні методи аналізу в соціології
Дисципліна «Багатовимірні методи обробки соціологічної інформації» рекомендована для здобувачів другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальностями «Соціологія», «Психологія», «Маркетинг» та іншими, пов’язаними з соціальними науками. Необхідними умовами для навчання є базові знання статистики, а також досвід роботи з програмним забезпеченням для статистичної обробки даних (наприклад, SPSS, R). Навчання спрямоване на: – Надання теоретичних знань основних концепцій багатовимірного статистичного аналізу, таких як факторний аналіз, кластерний аналіз, регресійний аналіз та інші. – Формування практичних навичок з використання спеціалізованого програмного забезпечення для проведення багатовимірних статистичних аналізів, інтерпретації результатів та візуалізації даних. – Розвиток аналітичного мислення та здатності до самостійного вирішення дослідницьких завдань; – Отримані знання та навички дозволять студентам проводити власні соціологічні дослідження, аналізувати дані та приймати обґрунтовані рішення на основі отриманих результатів. |

Соціологічні методи дослідження масових комунікацій
Курс “ Соціологічні методи дослідження масових комунікацій ” тісно пов’язаний з такими базовими курсами, як “Соціальна філософія”, “Соціальна психологія”, “Політологія”. Навчання спрямовано на:
1) формування уявлень про ЗМК як соціальний інститут, розвиток якого тісно пов’язаний з розвитком людської цивілізації;
2) отримання системного комплексу знань про інформаційну індустрію як соціальний інститут;
3) вивчення впливу ЗМК на індивід, соціум, громадську думку;
4) вивчення соціологічних досліджень в галузі функціонування інституту ЗМК,
5) засвоєння методик, за допомогою яких можна отримати уявлення про якісні та кількісні характеристики ЗМК.
– є ознайомлення зі специфічною природою засобів масової комунікації; поглиблення розуміння системності як важливої ознаки засобів масової комунікації у сьогоденні; закріплення розуміння функціональних особливостей засобів масової комунікації та їх ролі у житті сучасної людини і соціуму.