Філософія
Програма вивчення навчальної дисципліни «Філософія» складена відповідно до освітньої програми підготовки бакалавра спеціальності 126 Інформаційні системи в економіці та бізнесі.
Іноземна мова (англійська) Бакалаврат
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.
Мережі та системи інфокомунікацій
Метою дисципліни "Мережі та системи інфокомунікацій" є оволодіння студентами основними принципами, концепціями, технологіями та практичними аспектами інфокомунікацій, необхідними для розуміння та ефективного використання систем передачі, обробки, зберігання та обміну інформацією. Крім того, метою є надання студентам необхідних знань та навичок для вирішення складних інженерних завдань у сфері комп'ютерної інженерії, а також для успішної роботи в сучасній комп'ютерній індустрії.
Технології обробки мультимедійних даних
Дисципліна "Технології обробки мультимедійних даних" представляє собою комплексний курс, який об'єднує знання з різних галузей освіти та науки. Охоплюючи вищу математику, комп'ютерну дискретну математику, програмування та технології обробки мультимедійних даних, вона спрямована на розвиток навичок у сфері обробки та створення мультимедійного контенту.
Студенти, які обирають цю дисципліну, здобудуть поглиблені знання щодо сучасних методів та технологій обробки мультимедійних даних. Вивчатимуться аспекти роботи з різними типами мультимедійного вмісту, включаючи зображення, аудіо та відео. Дисципліна охоплює теми, такі як алгоритми компресії, обробка зображень, аудіо- та відеоаналіз, а також розробка програмного забезпечення для обробки мультимедійних даних.
Окрім технічних аспектів, студенти отримають розуміння творчого та практичного використання обробки мультимедійних даних у різних галузях, включаючи медіаіндустрію, рекламу, медичні дослідження та багато інших. Завдяки цій дисципліні, вони зможуть використовувати вивчені концепції та техніки для творчого розвитку та оптимізації мультимедійного контенту.
Фізика
Методом викладання навчальної дисципліни є вивчення методів фізичного моделювання явищ та процесів, методів фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних і розрахунків.
Цілі курсу:
- оволодіння основними поняттями та термінами, які описують технологічні процеси в електромагнітних системах;
- надання базових знань з фізичного моделювання явищ в електромагнітних системах;
- ознайомлення з використанням та приладами для фізичних вимірювань ;
- отримання практичних навичок з фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних та інженерних розрахунків .
Вища математика
В рамках курсу виробляються первинні навички математичного дослідження, оцінки отриманих результатів, вибору оптимального методу розв’язування задач; виробити у студента уміння застосовувати математичні знання у процесі розв’язування інженерних задач та побудови математичних моделей розвити математичне мислення та підняти загальний рівень математичної культури студентів; розвити алгоритмічне мислення та вміння вибирати і використовувати обчислювальні методи і засоби, таблиці й довідники. Предметом вивчення навчальної дисципліни є апарат математичного аналізу: границя функції, диференціальне числення функції однієї та багатьох змінних, невизначений інтеграл, визначений інтеграл, диференціальні рівняння ,числові ряди,степеневі ряди , ряди Фур’є, елементи теорії функції комплексного змінного ,скалярні та векторні поля .