ОК-25_Електроустаткування автомобілів
Програму освітньої компоненти «Електроустаткування автомобілів» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій науки і техніки в умовах формування нових соціально-економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на тенденції в розвитку, вивченні та аналізі функціонування електричних систем і процесів автомобілів.
З урахуванням цього, особливе методологічне значення набувають такі питання, як знання побудови електроустаткування автомобілів. Основним завданням вивчення освітньої компоненти є оволодіння науковими основами та практичними дослідженнями електронних схем, приладів і пристроїв, засвоєння основ будови, застосування елементів електротехніки і електроніки, її елементної бази, основних вузлів та схем інформаційних і комп’ютерно-інтегрованих систем. При вивченні освітньої компоненти здобувач знайомиться з класифікацією, основними параметрами автомобільних генераторів, акумуляторів, зарядних пристроїв та регуляторів напруги, бортових систем управління та інших систем. Освітня компонента допомагає сформувати знання по конструкції, основам теорії, розрахунку й випробуванням електроустаткування автотранспортних засобів. Вивчення освітньої компоненти сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить використовувати отримані знання і навички у професійній діяльності та/або у подальшому навчанні.Теорія електричних кіл та методи обробки сигналів
Метою курсу є формування у здобувачів вищої освіти навичок з основ
теорії, методів та засобів теоретичного та експериментального дослідження
лінійних та нелінійних електричних кіл при гармонійних і негармонійних впливах;
основ теорії чотириполюсників і кіл з розподіленими параметрами, стійкості
електричних кіл зі зворотним зв'язком, електричних фільтрів; види й параметри
електричних сигналів, та методи їх обробки.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю.
Фізика
Метою викладання навчальної дисципліни «Фізика» є - забезпечення опанування студентами основних фізичних гіпотез, моделей, концепцій, законів, явищ на рівні теоретичних узагальнень, достатніх для розуміння та пояснення фізичних, хімічних та біологічних явищ і процесів, формування цілісної картини Всесвіту.
Цілі курсу:
· оволодіння основними поняттями та термінами, які описують технологічні процеси в різноманітних системах;
· надання базових знань з фізичного моделювання явищ в різноманітних системах;
· ознайомлення з засобами та приладами для фізичних вимірювань;
набуття практичних навичок з фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних та інженерних розрахунків.Електроніка і схемотехніка інформаційних та комп’ютерно-інтегрованих систем-171
Основними завданнями вивчення освітньої компоненти «Електроніка і схемотехніка інформаційних та комп’ютерно-інтегрованих систем» є оволодіння науковими і технічними основами електроніки та практичними дослідженнями характеристик електронних елементів, приладів і пристроїв, засвоєння основ будови та застосування елементів цифрової схемотехніки, елементної бази i основних вузлів та схем інформаційних і комп’ютерно-інтегрованих систем.
Електронні прилади та мікропроцесорні системи автомобілів
ЕЛЕКТРОННІ ПРИЛАДИ ТА МІКРОПРОЦЕСОРНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ
Матеріалознавство та конструкційні матеріали-171
Програму
освітньої компоненти «Матеріалознавство та конструкційні матеріали» розроблено
з урахуванням сучасних тенденцій науки і техніки в умовах формування нових соціально-економічних
відносин у суспільстві, на основі системного погляду на тенденції в розвитку,
вивченні та аналізі функціонування технічних систем і процесів що в них
відбуваються. З урахуванням цього, особливе методологічне значення набувають
такі питання, як знання конструкційного
складу електротехнічних елементів та матеріалів, які використовуються для їх
побудови. Основними завданнями вивчення дисципліни «Матеріалознавство та
конструкційні матеріали» є оволодіння її науковими основами та практичними
дослідженнями характеристик електронних елементів, приладів і пристроїв,
засвоєння основ будови, застосування елементів електротехніки і електроніки, її
елементної бази, основних вузлів та схем
інформаційних і комп’ютерно-інтегрованих систем. Вивчення дисципліни
сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить використовувати отримані
знання і навички у професійній діяльності та/або у подальшому навчанні.
Електронні пристрої інформаційне - вимірювальної техніки
Метою викладання навчальної дисципліни «Електронні пристрої інформаційно-вимірювальної техніки» є фахове освоєння сучасних електронних пристроїв
Основними завданнями вивчення дисципліни «Електронні пристрої інформаційно-вимірювальної техніки» є сформувати у студентів певний рівень знань та умінь, що відповідають вимогам:
- знання наукових концепції, теорій та технологій методів розрахунку, аналізу і синтезу, необхідних для проектування та застосування електронних пристроїв. Принцип дії електронних пристроїв;
- знання сучасних методів розрахунків, моделювання та аналізу режимів роботи електронного обладнання і проектування та моделювання електронних пристроїв
- знання характеристик та параметрів матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв.
- уміння аналізувати схеми, характеристики та параметри перетворювачів аналогових електричних сигналів;
- уміння визначати принцип побудови, дії і перевіряти функціонування електронних пристроїв техніки за допомогою наукових концепцій, теорій та методів;
- уміння накреслити умовні позначення та побудову електронного пристрою та вимірювальної системи в цілому.
- уміння проводити контроль робочих параметрів електронних пристрої