Проектування і оптимізація електронних систем
Формування комплексу знань щодо проектування і
оптимізації сучасної елементної бази, електронних пристроїв та приладів, що
застосовуються в автомобільних, інформаційних та комп’ютерних системах,
цифровій техніці; навичок використання електронних елементів в електросхемах, розвитку
сучасної елементної бази, пристроїв та приладів, що застосовуються в електронних
системах.
Іноземна мова (англійська) Бакалаврат
Дисципліна «Іноземна мова (англійська)» направлена на вивчення основ сучасної іноземної мови у професійній діяльності спеціаліста та є необхідною і невід'ємною складовою частиною загальноосвітньої професійної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів. Це зумовлено інтернаціоналізацією наукового спілкування, розвитком співпраці фахівців і вчених на глобальному рівні і розширенням сфери наукового дискурсу в сучасній комунікації. Тому при вивченні іноземної мови пріоритетним є знання структур і стратегій наукового дискурсу, форм і засобів комунікації, а також вміння ними оперувати.
Курс вивчення іноземної мови носить, таким чином, професійно-орієнтований і має комунікативний характер, а дисципліна спрямована на оволодіння практичними мовними навичками відповідно до умов наукового спілкування. З урахуванням цього особливе методологічне значення набувають такі питання, як здатність забезпечення ефективності професійної комунікації, розповідати, міркувати, використовуючи основні види читання, здатність описувати явища, події, викладати факти та інше як голосно так і письмово.
ОК-25_Електроустаткування автомобілів
Програму освітньої компоненти «Електроустаткування автомобілів» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій науки і техніки в умовах формування нових соціально-економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на тенденції в розвитку, вивченні та аналізі функціонування електричних систем і процесів автомобілів.
З урахуванням цього, особливе методологічне значення набувають такі питання, як знання побудови електроустаткування автомобілів. Основним завданням вивчення освітньої компоненти є оволодіння науковими основами та практичними дослідженнями електронних схем, приладів і пристроїв, засвоєння основ будови, застосування елементів електротехніки і електроніки, її елементної бази, основних вузлів та схем інформаційних і комп’ютерно-інтегрованих систем. При вивченні освітньої компоненти здобувач знайомиться з класифікацією, основними параметрами автомобільних генераторів, акумуляторів, зарядних пристроїв та регуляторів напруги, бортових систем управління та інших систем. Освітня компонента допомагає сформувати знання по конструкції, основам теорії, розрахунку й випробуванням електроустаткування автотранспортних засобів. Вивчення освітньої компоненти сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить використовувати отримані знання і навички у професійній діяльності та/або у подальшому навчанні.Теорія електричних кіл та методи обробки сигналів
Метою курсу є формування у здобувачів вищої освіти навичок з основ
теорії, методів та засобів теоретичного та експериментального дослідження
лінійних та нелінійних електричних кіл при гармонійних і негармонійних впливах;
основ теорії чотириполюсників і кіл з розподіленими параметрами, стійкості
електричних кіл зі зворотним зв'язком, електричних фільтрів; види й параметри
електричних сигналів, та методи їх обробки.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю.
Вища математика
Курс «Вища математика» є одним із основних засобів розвитку логічного й алгоритмічного мислення студентів, формує необхідний математичний апарат, достатній для опрацювання математичних моделей, пов’язаних з їх подальшою практичною діяльністю.
Фізика
Метою викладання навчальної дисципліни «Фізика» є - забезпечення опанування студентами основних фізичних гіпотез, моделей, концепцій, законів, явищ на рівні теоретичних узагальнень, достатніх для розуміння та пояснення фізичних, хімічних та біологічних явищ і процесів, формування цілісної картини Всесвіту.
Цілі курсу:
· оволодіння основними поняттями та термінами, які описують технологічні процеси в різноманітних системах;
· надання базових знань з фізичного моделювання явищ в різноманітних системах;
· ознайомлення з засобами та приладами для фізичних вимірювань;
набуття практичних навичок з фізичних вимірювань та первинної обробки отриманих даних та інженерних розрахунків.Електроніка і схемотехніка інформаційних та комп’ютерно-інтегрованих систем-171
Основними завданнями вивчення освітньої компоненти «Електроніка і схемотехніка інформаційних та комп’ютерно-інтегрованих систем» є оволодіння науковими і технічними основами електроніки та практичними дослідженнями характеристик електронних елементів, приладів і пристроїв, засвоєння основ будови та застосування елементів цифрової схемотехніки, елементної бази i основних вузлів та схем інформаційних і комп’ютерно-інтегрованих систем.
Електронні прилади та мікропроцесорні системи автомобілів
ЕЛЕКТРОННІ ПРИЛАДИ ТА МІКРОПРОЦЕСОРНІ СИСТЕМИ АВТОМОБІЛІВ
Матеріалознавство та конструкційні матеріали-171
Програму
освітньої компоненти «Матеріалознавство та конструкційні матеріали» розроблено
з урахуванням сучасних тенденцій науки і техніки в умовах формування нових соціально-економічних
відносин у суспільстві, на основі системного погляду на тенденції в розвитку,
вивченні та аналізі функціонування технічних систем і процесів що в них
відбуваються. З урахуванням цього, особливе методологічне значення набувають
такі питання, як знання конструкційного
складу електротехнічних елементів та матеріалів, які використовуються для їх
побудови.
Електронні пристрої інформаційне - вимірювальної техніки
Метою викладання навчальної дисципліни «Електронні пристрої інформаційно-вимірювальної техніки» є фахове освоєння сучасних електронних пристроїв
Основними завданнями вивчення дисципліни «Електронні пристрої інформаційно-вимірювальної техніки» є сформувати у студентів певний рівень знань та умінь, що відповідають вимогам:
- знання наукових концепції, теорій та технологій методів розрахунку, аналізу і синтезу, необхідних для проектування та застосування електронних пристроїв. Принцип дії електронних пристроїв;
- знання сучасних методів розрахунків, моделювання та аналізу режимів роботи електронного обладнання і проектування та моделювання електронних пристроїв
- знання характеристик та параметрів матеріалів електронної техніки, аналогових та цифрових електронних пристроїв.
- уміння аналізувати схеми, характеристики та параметри перетворювачів аналогових електричних сигналів;
- уміння визначати принцип побудови, дії і перевіряти функціонування електронних пристроїв техніки за допомогою наукових концепцій, теорій та методів;
- уміння накреслити умовні позначення та побудову електронного пристрою та вимірювальної системи в цілому.
- уміння проводити контроль робочих параметрів електронних пристроїХімія та основи екології
Курс розрахований на подальше освоєння основних закономірностей хімічних процесів ,завоєння знань щодо складу таособливостей хімічних речовин та сполук , закономірностей їх будови та властивостей відповідно основної підготовки по вибраному фаху навчання та майбутньої спеціальності.
Метрологія
Предметом вивчення навчальної дисципліни є вивчення основ метрології, вивчення поняття фізичної величини, засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), похибки вимірювання, похибки ЗВТ, структури та будови ЗВТ, повірки ЗВТ, калібрування ЗВТ, розрахунки невизначеності ЗВТ та принципів роботи з ЗВТ.
Електротехніка
«Електротехніка»
- обов’язкова освітня компонента, що формує у здобувачів
вищої освіти певний рівень знань та умінь, які відповідають вимогам: знання наукових
концепції, теорій та методів розрахунку і аналізу електричних кіл постійного та
змінного струму; знання
принципів дії
електротехнічних пристроїв аналізу режимів роботи електротехнічного обладнання;
знання характеристик та параметрів електротехнічних матеріалів ;уміння
аналізувати схеми електричних кіл, характеристики та параметри електричних
сигналів; уміння визначати принцип
побудови, дії і перевіряти функціонування електричних пристроїв техніки за
допомогою наукових концепцій, теорій та методів; уміння проводити контроль робочих параметрів електричних
пристроїв.
Б_171_СИЛАБУС_ОК-22_Вимірювальні перетворювачі. Математичне та комп'ютерне моделювання первинних процесів вимірювальних систем
Програму освітньої компоненти «Вимірювальні перетворювачі. Математичне та комп'ютерне моделювання первинних процесів вимірювальних систем» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій науки і техніки в умовах формування нових соціально-економічних відносин у суспільстві, на основі системного погляду на тенденції в розвитку, вивченні та аналізі функціонування електричних систем з використанням вимірювальних датчиків для стеження за працездатністю автомобілів та проведення їх діагностування. Особливе методологічне значення набувають знання побудови електроустаткування автомобілів, автомобільних систем та датчиків збору інформації. Математичне моделювання датчиків автомобільних систем дозволяє вести високотехнологічне стеження за їх параметрами та своєчасно реагувати на їх вихід з ладу.
Основним завданням вивчення освітньої компоненти «Вимірювальні перетворювачі. Математичне та комп'ютерне моделювання первинних процесів вимірювальних систем» є оволодіння науковими основами та практичними дослідженнями параметрів елементів електронних систем автомобілів
При вивченні освітньої компоненти «Вимірювальні перетворювачі. Математичне та комп'ютерне моделювання первинних процесів вимірювальних систем» здобувач вищої освіти знайомиться з основними параметрами автомобільних бортових систем управління та їх датчиками. Освітня компонента допомагає сформувати знання та уміння по основам теорії, розрахунку й випробуванням елементів електронних систем устаткування автотранспортних засобів. Вивчення освітньої компоненти сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить використовувати отримані знання і навички у професійній діяльності та/або у подальшому навчанні.