
Педагогічні вимірювання
Метою дисципліни є вивчення теорії та методики вимірювання знань, розробки тестів для об'єктивного контролю підготовленості студентів; розробки та впровадження тестів, методів і технологій адаптивного тестування; визначення місця освітніх вимірювань в навчальному процесі ЗВО та забезпечення його якості.
Завдання дисципліни: опрацювання наукового обґрунтування, розробки і
застосування тестових завдань, інтерпретування їх результатів; набуття умінь
розробляти тести для вимірювання освітніх досягнень доцільних для прийняття
рішень в галузі освіти, планування навчального процесу, розробки нових та
поліпшення існуючих навчальних та освітніх програм.

Педагогіка і психологія вищої школи
Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка і психологія
вищої школи» є розкриття теоретичних аспектів
організації освітнього процесу у вищій школі і формування у студентів умінь і
навичок ефективного поєднання на практиці теоретичних знань з психології та
педагогіки з інноваційними методиками й технологіями; ознайомлення з теорією
виховання з позицій компетентнісного підходу; сучасними технологіями і
методиками викладання дисциплін у вищій школі; методологією розробки методичних
матеріалів до викладання та формування вмінь щодо проведення всіх форм занять і
контролю.

Інформаційні технології в освіті
Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційні технології в освіті» є формування у студенів сучасного мислення та сучасних інформаційних технологій, розуміння основних понять інформації та інформаційних технологій, набуття студентами професійних умінь з використання інформаційних та комунікаційних технологій в освіті.

Системи управління якістю
Дисципліна “Системи управління якістю” відноситься до циклу нормативних дисциплін. Однією із найважливіших проблем на сучасному етапі розвитку економіки більшості країн світу залишається проблема формування системи управління якості продукції та послуг. З виходом українських підприємств на міжнародні ринки проблема якості продукції стала пріоритетною для вітчизняного товаровиробника. Проблема підвищення якості займає провідне місце у забезпеченні конкурентоспроможності продукції та послуг, побудові нових відносин між споживачем і виробником, задоволенні матеріальних потреб, соціальних інтересів і духовних запитів суспільства. Історичний досвід показує, що забезпечення прогресу в області якості шляхом застосування ефективних систем управління якістю є одним з основних важелів заняття міцних позицій на світовому ринку.