Педагогічні вимірювання
Метою дисципліни є вивчення теорії та методики вимірювання знань, розробки тестів для об'єктивного контролю підготовленості студентів; розробки та впровадження тестів, методів і технологій адаптивного тестування; визначення місця освітніх вимірювань в навчальному процесі ЗВО та забезпечення його якості.
Завдання дисципліни: опрацювання наукового обґрунтування, розробки і
застосування тестових завдань, інтерпретування їх результатів; набуття умінь
розробляти тести для вимірювання освітніх досягнень доцільних для прийняття
рішень в галузі освіти, планування навчального процесу, розробки нових та
поліпшення існуючих навчальних та освітніх програм.
Педагогіка і психологія вищої школи
Метою викладання навчальної дисципліни «Педагогіка і психологія вищої школи» є розкриття теоретичних аспектів організації освітнього процесу у вищій школі і формування у студентів умінь і навичок ефективного поєднання на практиці теоретичних знань з психології та педагогіки з інноваційними методиками й технологіями; ознайомлення з теорією виховання з позицій компетентнісного підходу; сучасними технологіями і методиками викладання дисциплін у вищій школі; методологією розробки методичних матеріалів до викладання та формування вмінь щодо проведення всіх форм занять і контролю.