Надійність та діагностика електронних пристроїв і систем
Анотація до освітньої компоненти
Програма
вивчення освітньої компоненти «Надійність та діагностика електронних пристроїв
і систем» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки
магістрів спеціальності 171 – Електроніка. Предметом вивчення освітньої
компоненти є питання метрологічної надійності засобів вимірювальної техніки,
сучасні методи і алгоритми оцінки метрологічної надійності, методика визначення
міжповірочних та міжкалібровочних інтервалів засобів вимірювальної техніки.
Мета освітньої компоненти
Формування у здобувачів вищої освіти професійних знань з питань метрологічної надійності засобів вимірювальної техніки, вивчення сучасних методів та алгоритмів оцінки надійності засобів вимірювальної техніки, методики визначення міжповірочних та міжкалібровочних інтервалів засобів вимірювальної технікиЕлектронні пристрої і системи
Мета навчальної дисципліни – вивчення сучасних тенденцій в області електронних пристроїв і систем (ЕПС), засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), комп’ютерно-інтегрованих пристроїв і систем (КІПС), активне впровадження комп'ютерних технологій.
Основними завданнями вивчення освітньої компоненти «Електронні пристрої і системи» є ознайомлення з методами і алгоритмами розв’язання типових завдань аналізу, синтезу й оптимізації моделей ЕПС, КІПС, засобів ІВТ; оволодіння її науковими основами та практичними дослідженнями характеристик електронних елементів, приладів і пристроїв. Вивчення освітньої компоненти сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить використовувати отримані знання і навички у професійній діяльності та/або у подальшому навчанні.
Організація та проведення наукових досліджень. Інтелектуальна власність та авторське право
Завданнями вивчення дисципліни є:
- надання майбутнім фахівцям необхідних знань з питань організації та проведення наукових досліджень з метою підготовки їх до виконання магістерської роботи й подальшої самостійної роботи в науково-освітніх закладах та на підприємствах;
- визначення ролі науки у процесі розвитку суспільства;
- розкриття змісту, умов, етапів, методів, форм й вимог щодо проведення наукових досліджень;
- навчити студента свідомо й відповідально працювати з науковою інформацією, обирати напрямок наукового дослідження, вміти його планувати, проводити й описувати експериментальне дослідження;
- навчити студента орієнтуватися у законодавстві України та міжнародних актах щодо захисту інтелектуальної власності, розуміти особливості патентних досліджень.
В результаті вивчення дисципліни у студента формуються загальні та фахові (спеціальні) компетентності:
здатність демонструвати обізнаність з предметної області та розуміння професійної діяльності;
здатність проведення досліджень на відповідному рівні;
здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
здатність виявляти основні проблеми і знаходити шляхи їх вирішення при виконанні наукових і технічних завдань;
здатність приймати обґрунтовані рішення;
здатність демонструвати розуміння специфіки метрології як науки про вимірювання та її застосування при роботі з технічною літературою та іншими джерелами інформації;
здатність керувати проектами та Star-Up-ами і оцінювати їх результати.
ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПРИСТРОЇВ І СИСТЕМ
Мета освітньої компоненти - вивчення сучасних тенденцій в області використання електронних пристроїв і систем (ЕПС), засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), комп'ютерно-інтегрованих пристроїв і систем (КІПС).
Основними завданнями навчальної дисципліни є ознайомлення з методами та алгоритмами рішень типових задач аналізу, синтезу й оптимізації процесів експлуатації та обслуговування електронних пристроїв і систем.Нанотехнології в біоінженерії
Метою викладання навчальної дисципліни «Нанотехнології в біонженерії» є вивчення сучасних тенденцій в галузі біоінженерії, впровадження нанотехнологій.
Основними завданнями дисципліни «Нанотехнології в біоінженерії» є вивчення та застосування сучасних методів і технологій розв’язання типових завдань в професійній діяльності.
Акредитація вимірювальних лабораторій
Предметом вивчення навчальної дисципліни є надання студентові необхідного об‘єму знань щодо основних процесів проведення акредитації ООВ а саме (випробувальних. калібрувальних, медичних лабораторій, органів оцінки інспектування), якими повинні володіти майбутні фахівці з стандартизації, сертифікації та якості.
ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПРИСТРОЇВ І СИСТЕМ
Програму дисципліни «Проектування електронних пристроїв і систем» розроблено з урахуванням сучасних тенденцій впровадження електронних пристроїв і систем у всі сфери людської діяльності. Все це вимагає від фахівців нового покоління у будь-якій галузі наявності знань, умінь і практичних навичок використання новітніх електронних систем і технологій. Предметом вивчення навчальної дисципліни є моделі електронних пристроїв і систем. Головними об'єктами дослідження є структурні схеми електронних пристроїв і систем, до складу яких можуть входити ланки будь-якої фізичної природи - кінематичні, оптичні, теплові, електричні й ін. Основна увага приділяється постановці, методам і алгоритмам розв'язання типових завдань аналізу, синтезу й оптимізації структурно - математичних моделей електронних пристроїв і систем. Ефективність методик досягається численними прикладами рішення типових завдань з використанням сучасного комп'ютерного середовища.
Вивчення дисципліни «Проектування електронних пристроїв і систем» здійснюється протягом двох семестрів та сприятиме поглибленню теоретичних знань, практичних навичок, дозволить використовувати отримані знання у професійній діяльності.