Надійність та діагностика електронних пристроїв і систем

Надійність та діагностика електронних пристроїв і систем

Анотація до освітньої компоненти

Програма вивчення освітньої компоненти «Надійність та діагностика електронних пристроїв і систем» складена відповідно до освітньо-професійної програми підготовки магістрів спеціальності 171 – Електроніка. Предметом вивчення освітньої компоненти є питання метрологічної надійності засобів вимірювальної техніки, сучасні методи і алгоритми оцінки метрологічної надійності, методика визначення міжповірочних та міжкалібровочних інтервалів засобів вимірювальної техніки.

Мета освітньої компоненти

Формування у здобувачів вищої освіти професійних знань з питань метрологічної надійності засобів вимірювальної техніки, вивчення сучасних методів та алгоритмів оцінки надійності засобів вимірювальної техніки, методики визначення міжповірочних та міжкалібровочних інтервалів засобів вимірювальної техніки

Електронні пристрої і системи

Електронні пристрої і системи

Мета навчальної дисциплінививчення сучасних тенденцій в області електронних пристроїв і систем (ЕПС), засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), комп’ютерно-інтегрованих пристроїв і систем (КІПС), активне впровадження  комп'ютерних технологій.

  Основними завданнями вивчення освітньої компоненти «Електронні пристрої і системи» є ознайомлення з методами і алгоритмами розв’язання типових завдань аналізу, синтезу й оптимізації  моделей ЕПС, КІПС, засобів ІВТ; оволодіння її науковими основами та практичними дослідженнями характеристик електронних елементів, приладів і пристроїв. Вивчення освітньої компоненти сприятиме поглибленню теоретичних знань і дозволить використовувати отримані знання і навички у професійній діяльності та/або у подальшому навчанні.


Організація та проведення наукових досліджень. Інтелектуальна власність та авторське право

Організація та проведення наукових досліджень. Інтелектуальна власність та авторське право

Завданнями вивчення дисципліни є:

- надання майбутнім фахівцям необхідних знань з питань організації та проведення наукових досліджень з метою підготовки їх до виконання магістерської роботи й подальшої самостійної роботи в науково-освітніх закладах та на підприємствах;

- визначення ролі науки у процесі розвитку суспільства;

- розкриття змісту, умов, етапів, методів, форм й вимог щодо проведення наукових досліджень;

- навчити студента свідомо й відповідально працювати з науковою інформацією, обирати напрямок наукового дослідження, вміти його планувати, проводити й описувати експериментальне дослідження;

- навчити студента орієнтуватися у законодавстві України та міжнародних актах щодо захисту інтелектуальної власності, розуміти особливості патентних досліджень.

В результаті вивчення дисципліни у студента формуються загальні та фахові (спеціальні) компетентності:

  • здатність демонструвати обізнаність з предметної області та розуміння професійної діяльності;

  • здатність проведення досліджень на відповідному рівні;

  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;

  • здатність виявляти основні проблеми і знаходити шляхи їх вирішення при виконанні наукових і технічних завдань;

  • здатність приймати обґрунтовані рішення;

  • здатність демонструвати розуміння специфіки метрології як науки про вимірювання та її застосування при роботі з технічною літературою та іншими джерелами інформації;

  • здатність керувати проектами та Star-Up-ами і оцінювати їх результати.