Комп’ютерна дискретна математика

Комп’ютерна дискретна математика

 Дисципліна "Комп’ютерна дискретна математика" вивчає математичні властивості об’єктів дискретного характеру та практичні методи їх використання в області інформаційних технологій. В курсі, на підставі дослідження об’єктів та їх властивостей, що мають дискретний, скінченний характер, вивчаються математичні основи комп’ютерних наук та сучасних інформаційних технологій.

На відміну від традиційної математики (математичного аналізу, лінійної алгебри й ін.), методи якої мають в основному числову інтерпретацію, дискретна математика має справу з об’єктами нечислової  природи:  множинами,  логічними  висловлюваннями,  алгоритмами, графами. Знання теорії множин, математичної логіки й теорії графів є необхідним для чіткого формулювання і постановок різних прикладних завдань, їхньої формалізації й комп’ютеризації, а також для засвоєння й розробки сучасних інформаційних технологій.  Поняття  й методи дискретної математики лежать в основі  сучасної  теорії  й  практики  програмування.

Метою даної дисципліни  є:

– вивчення теоретичних основ і практичних алгоритмів дискретної математики, що застосовуються при побудові інформаційних систем; формування фундаментальних знань з питань теоретико-множинного опису об'єктів та набуття навичок роботи з основними об’єктами інформатики;

– формування у здобувачів вищої освіти компетентностей, які сприяють розвитку алгоритмічного та логічного мислення і розвивають здатність розробляти архітектури, модулі та компоненти програмних систем, розв’язувати складні завдання і практичні проблеми комп’ютерної інженерії із застосуванням теорій та методів дискретної математики.


Філософія

Філософія

Філософія

Навчальна дисципліна «Філософія» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: соціальна філософія, історія, психології, соціології, соціальна психологія.

Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій: викласти загальні засади філософії, визначити передумові її виникнення, логіку розвитку та основні її розгортання:

  • сформувати системне уявлення про феномен «філософського знання», зокрема розуміння сутності базових категорій та понять;

  • розкрити зміст історико-філософського процесу як об’єктивного розвитку філософії; надати цілісне уявлення про особливості змісту та проблематики філософського знання, його основні поняття та категорії;

  • сформувати навики філософсько-творчого мислення та уявлення;

  • розвивати вміння знаходити шляхи до вирішення завдань та проблем, ґрунтуючись і ураховуючи філософські та психологічні концептуальні положення;

  • підвищувати рівень комунікативної компетентності у сфері в контексті соціально-проблемних питань;

  • сприяти формуванню світоглядних, духовно-моральних цінностей, гуманізації особистості.

Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:

Змістовий модуль 1. Основи філософії та історичні типи філософії.

Змістовий модуль 2. Соціальна філософія.