Комп’ютерна дискретна математика
Дисципліна "Комп’ютерна дискретна математика" вивчає математичні властивості об’єктів дискретного характеру та практичні методи їх використання в області інформаційних технологій. В курсі, на підставі дослідження об’єктів та їх властивостей, що мають дискретний, скінченний характер, вивчаються математичні основи комп’ютерних наук та сучасних інформаційних технологій. На відміну від традиційної математики (математичного аналізу, лінійної алгебри й ін.), методи якої мають в основному числову інтерпретацію, дискретна математика має справу з об’єктами нечислової природи: множинами, логічними висловлюваннями, алгоритмами, графами. Знання теорії множин, математичної логіки й теорії графів є необхідним для чіткого формулювання і постановок різних прикладних завдань, їхньої формалізації й комп’ютеризації, а також для засвоєння й розробки сучасних інформаційних технологій. Поняття й методи дискретної математики лежать в основі сучасної теорії й практики програмування. |
Метою даної дисципліни є: – вивчення теоретичних основ і практичних алгоритмів дискретної математики, що застосовуються при побудові інформаційних систем; формування фундаментальних знань з питань теоретико-множинного опису об'єктів та набуття навичок роботи з основними об’єктами інформатики; – формування у здобувачів вищої освіти компетентностей, які сприяють розвитку алгоритмічного та логічного мислення і розвивають здатність розробляти архітектури, модулі та компоненти програмних систем, розв’язувати складні завдання і практичні проблеми комп’ютерної інженерії із застосуванням теорій та методів дискретної математики. |
Філософія
Філософія
Навчальна дисципліна «Філософія» має міждисциплінарний характер. Вона інтегрує, відповідно до свого предмету, знання з таких освітніх і наукових галузей: соціальна філософія, історія, психології, соціології, соціальна психологія.
Завдання, що вирішуються відповідно до вимог Національної рамки кваліфікацій: викласти загальні засади філософії, визначити передумові її виникнення, логіку розвитку та основні її розгортання:
сформувати системне уявлення про феномен «філософського знання», зокрема розуміння сутності базових категорій та понять;
розкрити зміст історико-філософського процесу як об’єктивного розвитку філософії; надати цілісне уявлення про особливості змісту та проблематики філософського знання, його основні поняття та категорії;
сформувати навики філософсько-творчого мислення та уявлення;
розвивати вміння знаходити шляхи до вирішення завдань та проблем, ґрунтуючись і ураховуючи філософські та психологічні концептуальні положення;
підвищувати рівень комунікативної компетентності у сфері в контексті соціально-проблемних питань;
сприяти формуванню світоглядних, духовно-моральних цінностей, гуманізації особистості.
Програма навчальної дисципліни складається з таких змістових модулів:
Змістовий модуль 1. Основи філософії та історичні типи філософії.
Змістовий модуль 2. Соціальна філософія.